8/10/2005

Utazgatások

Mostanság nem voltam itthon, másfele szíttam magamba az ismeretlent :)

Gazgagodtam két készlettel, mind a kettő dim készlet. Az egyik fekete háttéren kaspók és tulipán, nagy szerelem, már nagyon régóta tetszik. De nem mertem átváltani.
A másik egy újabb maci :) Kisszekéren ül egy taddy, előtte és mellette üvegben méz. Meleg színekkel, az egész látvány nagyon kedves!

Mindezt a kiállításon szereztem be, ami Pesten volt. Egyrészt a képek is megfogtak, de leginkább azt élveztem, hogy közelről nézhettem a hímzéseket. Legszívesebben a hátulját is bevizsgáltam volna, de az a bunkó, nyazsgem biztonsági őrsétás már akkor is ránk szólt, mikor picit közelebb merészkedtünk a terítőkhöz, fotózás céljából.

Ott volt Bucilla is. Két szót róla: életvidám és nagyon barátságos! :)
Segített dönteni, mikor azon elmélkedtem, hogy vegyek, vagy sem készletet. De olyat mondott, amitől nem tudtam nemet mondani. :D

Pollytól meg kaptam annyi kaját, hogy plussz öt kiló jött velem haza. A rakott paradicsomos csirkéje pedig isteni, pedig a neve inkább valami snassz kajára utal! A receptet is megkaptam, amivel ma elkápráztattam a párom :)
Nagy élmény volt vele lenni...

Otthon sok cicát fotóztam, ugyanis született két pindur: egy hófehérke kiscsaj, meg egy tigrismintás szürke hapsika. A fehérkén gondolkodunk (jut eszembe, életem első hímzése, amin szárnyaimat bontogattam: egy bent creek fehér cica volt).

Nagymamám pedig elkezdett nekem egy zsinórcsipke technikával készült terítőt. Már nagyon kíváncsi vagyok rá, milyen lesz!

Mutatnék jelenlegi állást a maciról, de csak részletekben van meg, és most nem akarom kibányászni a hímzőkeret alól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése