12/26/2005

Karácsony, 2005.

  

Meglepi Viráganyuknak :) Bár előre megbeszéltük a mintát, de azt is, hogy majd jól meg fog lepődni :D Tavaly eltünt a postán, szóval idén egy nagyobbacskát kapott. A zsinórját én sodortam. Az egész szivaccsal van megtömve, és a széle fehérrel tűzve. Nagyon otthonos kis darab lett :)


 





Meglepetés
Pollynak. Természetesen már megkapta, ezért merem feltenni :) Egy banner,
egérkével az alján. Csak hogy legyen egy hely, ahol a képeslapok is jól érzik
magukat :)




 



 





Ajándék
a húzottamnak, kriszti968-nak. A minta adott volt a kis kellékes zsákhoz:
elvégre karácsony van. A lovacska pedig a bemutatkozó oldala alapján alakult ki:
láttam ott egy lovat, gondoltam, életemben először én is hímzek egyet, egy
aranyosat. (a minta eredetije: lanarte)



 


A szalvétákról nem készültek fotók. Bár a magazinban meg lehet nézni :). Ugyanis azért vállaltam be, kizárólag az ajándékozás öröméért, Cimpinek :)

Roninak készült tavirózsás duplazsák se lett lefotózva. Majd megteszi, és elküldi nekem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése