5/01/2006

Úton

Haladok. Mindennel. Egyszerre. Így semmivel se elég gyorsan.
És most is alkotni kellene, helyette írogatok :D

Valamikor rég kötöttem csipkét, de már elfelejtettem, hogyan kell. De most újra elővettem a régi emlékeket: láttam pár amerikai honlapon vállkendőt, csipkét, finomat, szépet, gyönyörűt...
Hát próbálkozok. Van két motring ajándékfonalam, Vuka küldte, még nagyon rég! Próbálkozok egy egyszerűbb mintával. És tetszik, és helyes, és nagyon jó lesz! Meglátjuk, mennyire lesz elég (hosszra). Rombuszok, minden mennyiségben! A következő már jobban csipkézett lesz, de most egyelőre ez is elég lesz.!

Lassan kivirágzik a bazsarózsám! Már nagy bumszlik vannak, és a bordó szín is látszik, de még nem bújtak ki a szirmok, bent nyomorognak, pedig kint tágasabb és szebb a világ :) Ígérem, nem vágom le egyetlen szálát sem!
Nah és: a vásznon is jól mutat ;) Marjolein Bastin tud valamit!

Közben anyának is készítettem egy kis meglepetést! Kulcstartó, virágokkal :)

Az RR-ek is haladnak. Csak lassan :( Szégyen gyalázat, tudom. De most annyi minden lefoglal. Nah, vissza az RR-ekhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése