4/05/2007

Blogos körkérdés

Zsuzsa kérdése következzék :)

A környezetetek hogyan fogadja a hímzős, keresztszemezős hobbytokat?

Nagyon jól :) Párom elviseli, néha meg is dícséri, ami egy férfitól nagy mutatvány. Főleg, hogy komolyan gondolja.
Apukám büszke rám. Főleg, mióta van egy kis cinegéje (Marjolein Bastin féle), amit születésnapjára kapott, és annyira büszke rá, hogy a hálóba tette fel :) Anyukám pedig elégedett, mert kiskoromban nem sok hajlandóságot mutattam a tű elviselésére. Még a fülem sincs kilukasztva, és inkább horgoltam, mintsem matyóztam volna.
Suliban: van szakköröm. Mindenki dícsérgeti a lányok munkáit, és az enyémektől meg ájuldoznak, ha beviszem. Bár ez lehet, hogy előre beépített reakció náluk :D

Egy a lényeg: eddig még nem tapasztaltam negatív reakciókat! Talán nagymamámtól... aki húzogatta a száját. De nála ez lehet, hogy kezdődő arcidegzsába volt.

1 megjegyzés:

  1. nekem jól viselik, csodálkoznak, de alapvetően pozitív a hozzáállás:)

    VálaszTörlés