6/23/2008

Kicsinyuszi gazdija

Íme unokahugi, az új nyuszijával játszik (jaj, az ott igen, egy Barbie hajó...).
Nagyon szimpatikus volt neki az új nyuszi, azt vitte magával az állatkertbe, ahova a harmadik születésnapja alkalmából vándoroltak el. Véletlen eltaláltam a ruha színét. Sejtettem, hogy valami erős pink, rózsaszín megfelel, de az, hogy Linán is épp ez a színű ruha lesz: nem sejtettem.

Nyuszi úrhölgy már új, kisebb, gyermekbarátabb verzió. A ruhákat le lehet venni róla, elvégre tuti, hogy öltöztetni is szeretné (a másik nyussznál odaöltöttem a ruhákat a helyükre). Azt mondtam, hogy a kalapka mindig maradjon rajta (főleg, mert oda kellett öltenem), de a többit lehet cserélgetni. Lila kalapkát kapott, meg nadrágot - horgolt pink ruhácskával.
A lényeg: kis gazdája örült neki. Meglátjuk, mennyire tartós az öröm.

***

This cute girl is Napsugár (it means Sunshine and it is a very rare and strange name in our country...), my niece. She is 3 years old now and she got my hand sewed bunny in pink crocheted dress and long purple trousers :) It was funny: when we arrived to them and gave her the bunny - Napsugár's dress has the same colour as the bunny dress :D

4 megjegyzés:

  1. Hát, a tartósság ebben a korban ritka madár:)), de a mosoly őszinte!!:) Jó lett a nyuszkó és klassz, hogy váltható a ruhája!

    VálaszTörlés
  2. nagyon édesek !! :)))Dia (raefd)

    VálaszTörlés
  3. jó családba került a nyuszilány, új mamácskája szemmel láthatóan el van tőle ragadtatva :)

    VálaszTörlés
  4. Tündéri az unokahúgod, édes lett a nyuszkó is :-)

    VálaszTörlés