1/02/2010

Morzsák...

amiket mobiltelefonnal kaptam el, fényképezőgép hiányában (aprópó: ha valaki látott már esetleg fényképezőgépes medált, megmutatná, merre találok én is? nagyon-nagyon szeretnék :)

09.09.05.
reggeli séta kugyorggal a Csónakázó tó körül

09.09.17.
dolgozóba menet - esett, a kedvem is igazodott hozzá. vagy fordítva.

09.09.27.
hugicám vett egy kis parasztházat magának. mindenképpen el akart minket vinni, hogy megnézzük az ő kis ékkövét. szó se róla, találtam én is pár kincset, mint régi csuprok, ezer éves befőttek és mikey egeres suba faliszőnyeg...


09.11.14.
gyönyörű, hosszú, meleg őszünk volt. a többi napokra nem akarok emlékezni. kutyorggal nagy sétákat lehetett tenni. hálás vagyok minden egyes 18 fok fölötti, napsütötte napért :)



09.12.23.
idén nem karácsonykor mentünk körbe a családjainknál. már nincs, aki noszogasson a karácsonyi közös ebéd miatt... a Balaton be volt vagyva, őfelsége folyton rá akart menni, főleg, mikor meglátta azokat a fehér, hosszúnyakú vacsoránakvalókat. gazdiék, persze, hajthatatlanok voltak, így kénytelen volt beérni a jobbra- illetve balraszagolgatással.

hihetetlen fényeket tud produkálni a Balaton.

fenti állításom igazolom. ugyanakkor készült a felvétel, mint az előző trió.

4 megjegyzés:

  1. Micsoda képeket készítettél telefonnal,főleg ez az alsó,mint egy festmény!!!Nagyon szép,szinte odakívánkozik az ember egy kicsit pihenni!:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek a képek, én nem tudok ilyen szépeket fotózni az enyémmel (igazából azt sem tudom, hogy kéne leszednem gépre a képeket..:))

    VálaszTörlés
  3. Ezeket a képeket pedig nem is manipuláltam (csak egy kis szignóval láttam el utólag).
    Érdemes kattingatni néha, hangulatmegörzőnek. Aztán visszanézed és eszedbe jutnak azok az érzések, élmények, amik akkor voltak, mikor azokat a képeket készítetted :)

    VálaszTörlés
  4. Nem mondod hogy Balatonfüreden voltatok dec. 23-án? Szinte pont ugyanilyen (szintén telefonos :) képeket csináltam én is ugyanott 25.-én!
    Wow!

    VálaszTörlés