2/06/2010

Továbbadom - kéred?

Már meséltem, hogy nyertem egy szépséges nyakláncot Carmentől :) Egyébként tessék meglátogatni a blogját, annyira tele van színekkel, hogy felér egy terápiával is!
Most pedig rajtam a sor, hogy továbbadjam kezem munkáját!

Az ajándék nem lesz más, mint egy eredeti amotae féle zongorakesztyű :)), klasszikus csavartmintásan, piros (de nem répa, hanem olyan szép piros) színű bambuszfonalból kötve :) De gondoltam a hideg napokra is, ezért átvettem zseniális hugom ötletét - és egyszerű, vékony, fekete, ötujjas kesztyűvel is lefotóztam. Az alapötlet (levédve by Szandi, morcos leszek, ha meskán látom viszont, és beárulom a személyt az ötletgazdának, be én): a kesztyű alá felkapsz egy snassz kesztyűt, rá a zongorikázókesztyűd, és máris duplán védett a kezed a hidegtől! Stílusos is maradsz, és a kezed se fázik.
Az csomag része a "bélés" is, azaz a snassz fekete kesztyű, bár az nem handmade ;)



A játékot anno Babra indította el, szeretném, ha az ő sorai alapján jelenne meg a játék :)
"A JÁTÉK LÉNYEGE az lenne, hogy a jelentkezéseddel egyben ígéretet teszel, hogy ha te nyered meg a karkötőt, akkor átveszed tőlem a stafétabotot és egy hónapon belül te is készítesz valamit, amit aztán kisorsolsz a blogodon:) Az ajándék nincs értékhez kötve, szerintem mindenki örül bármilyen apróságnak is:) Akinek meg nem tetszik a képen látható ajándék, az egyszerűen nem jelentkezik. Na mit szóltok? Jöttök játszani??:) "

Nos? Jöttök játszani? :) Szeretném, ha kötősök/horgolósok/varrósok/gyöngyösök/scapbookosok/hímzősök/ékszerkészítők/festők/kézművesek jelentkeznének erre a játékra ;)

Határidő: február 12-e, éjfél.
Jelentkezési mód: írsz egy db kommentet :) Reklámozás nem feltétel! Az első kommentező dupla eséllyel indul :D

29 megjegyzés:

  1. Igeeen, én szeretnék részt venni!

    VálaszTörlés
  2. Szép a zongorikázód! :-)

    Én is így hordom a kesztyűimet, bár az enyém alul is kézzel kötött és egyujjas. :-) És baglyos mindkettő! :-)

    VálaszTörlés
  3. Ja, a nyerés lehetőségét meghagyom a többieknek! :-)
    Ajándékot persze szívesen adok, ha mégis rám kerülne a sor, de akkor itt osztódna a játékod két ágra. :-)

    VálaszTörlés
  4. Anyu megkért hogy jelentkezzek a nevében :)

    VálaszTörlés
  5. Néha a legegyszerűbb ötletek nem jutnak eszünkbe! Milyen jó így együtt! Bár most nálam a fekete dívik (sajna), de nagyon hordanék jövő télen egy ilyen gyönyörű pirosat! (Nemcsak szürke, piros szín is van a kabátomban!) :)

    VálaszTörlés
  6. Jelentkezem a játékra, fekete nélkül is nagyon jó, de vele még jobb. Nagyon szép a fonás:-)))

    VálaszTörlés
  7. Igen, én is szeretnék részt venni a játékban :))))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szeretnék részt venni én is a játékban.(a béléses ötlet zseniális!)

    VálaszTörlés
  9. én is szeretnék részt venni a játékban!

    VálaszTörlés
  10. A játék és a duplakesztyűs megoldás is új nekem. De mindkettő nagyon tetszík,így szívesen jelentkezem :)

    VálaszTörlés
  11. Jelentkezem!

    Pont egy ilyen kesztyűt szeretnék a piros kabátomhoz. :-)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszik ez a piros, semmimhez nem fog menni, de sebaj, majd veszek hozzá kabátot:D

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép ez a kesztyű, tetszik a mintája. Bár jelenleg nincs olyan kabátom, amihez felvehetném, de majd lesz! :)))
    Köszi a lehetőséget, hogy részt vehetek a játékodban! :)

    VálaszTörlés
  14. szeretnék részt venni a játékban :-)

    VálaszTörlés
  15. Hűdeszép ez a piros kesztyű :) Örülök, hogy ilyen gyorsan megy ez a játék! A nyaklánc a jövő héten érkezik hozzád, remélem élőben is tetszeni fog.
    Ja, ez egy játékon kívüli hozzászólás, bár örülnék egy ilyen kesztyűnek, meghagyom a többieknek a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon tetszik a kesztyű, szeretem a pirosat, örömmel jelentkezem, hátha szerencsém lesz:)

    VálaszTörlés
  17. Én is jelentkeznék, hátha egyszer sikerrel járok! :)

    VálaszTörlés
  18. Szia! Én is jelentkezék, de nics blogom, csak tervben, de szívesen készítek bármit, főleg scrapbookot vagy papírdíszt húsvétra... Köszönöm a lehetőséget erre a trendi kesztyűre! Viki

    VálaszTörlés
  19. Viki! Itt a nagy alkalom, hogy indíts blogot :))) De komolyan! HA eddig halogattad, akkor most bele kell vágnod ;)) Szívesen megnézegetnénk az alkotásaidat!

    VálaszTörlés
  20. Kedves Helen! Nézz be hozzám kérlek!

    VálaszTörlés
  21. Énis énis, ki ne maradjak! Habár a piros nem az én színem, de nem hagyhatom ki a lehetőséget, hogy legyen mégegy Amevás zongikesztyűm:)

    VálaszTörlés
  22. Én nem merek jelentkezni de szeretnék... :S

    VálaszTörlés
  23. Én is jelentkezek, szuperul néz ki ez a kesztyű! :-)

    VálaszTörlés
  24. Nagyon szép ez a kesztyű, ezért szeretnék jelentkezni a játékra. :D

    VálaszTörlés
  25. Én is szeretnék jelentkezni a játékra!
    Még ne is tudok ilyet készíteni, de megtanulok!
    Mást viszont tudok majd ajándékozni:

    VálaszTörlés
  26. én is , én is, én is...
    imádom a kesztyűket. szeptembertől májusig. röhögnek is rajtam, de ki érdekel...

    VálaszTörlés
  27. Örömmel szeretnék jelentkezni én is a játékodra!!! Nagyon szép ez a kesztyű (is)! :)

    VálaszTörlés
  28. Gyönyörű ez a munkád is! :))

    VálaszTörlés