9/29/2010

Muriwai Beach




Muriwai Beach

Most először távolodtunk el Auckland városától. Az eddig fotók mindegyike városon belül készült, utcákon, parkokban, partokon... Most fél órás autókázás után értünk Muriwai Beach-re.

Gyönyörű partszakasz ez, puha, fekete homokkal. A fekete homok egyébként eléggé ritka dolog, elég különleges is emiatt ez a tengerpart. A sötét színét a vastól kapta, ami a korábbi vulkáni működés eredménye.

A homok nem csak puha, de jó meleg is volt, nagyokat lehetet mezitlábazni benne... A parton néhol kagylókat is sodort ki a víz, de érdekes módon: egyiknek se volt már lakója. A legtöbb kagylóhéj már sérült volt, pedig látszott rajtuk, hogy igencsak méretes példányok voltak valaha.
Tipikus, homokos, giccses partszakasz, ahol jó elheverni, hallgatni a hullámokat, és élvezni a finom napsütést.

A szikláknál úgy gondoltam, hogy beletapicskolok a vízbe. A farmerom elég hosszú volt, gondoltam, feltűröm, hogy akár bokáig is bele tudjak menni. Szuper finom meleg volt a sziklás résznél, a meleg kő azonnal felmelegítette a pici tócsákat. Aztán lementünk a partra... Jöttek a kis ártatlan hullámok. Persze, minden áron be akartam gázolni, érezni a lábamon a tengert... sose volt még ilyenben részem. Aztán jött egy kis ártatlan hullámocska, és pillanatokon belül térdig vizes lettem :) Tiszta szerencse, hogy felhajtottam bokáig a nadrágom ;)


...csodás kékek és zöldek...

Annyira kicsinek és semmitmondónak éreztem magam azon a borzasztóan nagy parton, ahol csak verte, verte a hullám a köveket. Hatalmas erők munkálkodtak ott szorgosan és kitartóan. És én láthattam ezt a csodát, megmártóztattam a lábam benne...

Még pár fotó Muriwairól ITT :)

1 megjegyzés:

  1. Az ocen tenyleg dobbenetes elmeny. En Hawaii-n voltam egy black sand beachen es egeszen holdbeli erzes, mintha masik bolygon lenne az ember.

    VálaszTörlés