1/24/2012

Szavakban, kepekben

Bethells Beach - foto a barlang belsejebol - csendes es szep nap volt

A manuka mez forrasa: a manuka bokron termo virag. Az egyesz kis virag olyan kis szereny es helyeske :)

Ket hetnyi turzasok, mig mar azt ereztuk, hogy leesik a labunk, es minimum egy labfejnyivel alacsonyabbak vagyunk.
De jo volt...

A titkos obol... :) Ok, annyira nem, csak odajutni nagyon veszelyes - meg csonakkal se megkozelitheto, sziklak tulsagosan instabilak, hogy lemasszanak oda. Szoval marad az almodozas a homokos partjarol.
Tuti, hogy par kaloz itt asta el titkos kincseit!

Miutan amugy is szivarvany-vadasz vagyok, masodallaskent :), ezert beszereztem egy gyarat, amelyik minden napsutotte delutan szivarvanyfoltokba disziti a nappalit :)

Meg mindig jo itt... nyari estek, kellemes naplementek es nagyon kulonos fenyek...

Tesom elso napja. A fotomasina szinte a kezehez nott es NZ-t lencsen keresztul latta :)

Amigo utan itt van Oscar. Ugy latszik: minden alberletnek megvan a maga macskaja...

Tesom utolso itt toltott napjan visszamentunk Pihara, eddig nem latogatott osvenyeket fedeztunk fel kozosen...

I ♥ Piha



rendszeres sushi gyarto lettem * rajottem, hogy a mexikoi kajat jobban szeretem hus nelkul * meg mindig kerul kezimunka minden nap a kezembe, konyv sajna nem * az ok: az uj okoska telefonka... egy samsung galaxy S II. * amit egyebkent imadok * felfedeztem a pinterestet, ami csodas egy oldal * vegre elkuldtem az ajandekaimat a kozelgo szulinapokra es az elmult karacsonyra... * nem fogytam egy dekat sem, nem is hiztam karacsonykor, hala a sok turazasnak * es a torna se napi program mar, de legalabb hetente min. egyszer benez * egyre jobban szeretem a pilates-t *

1 megjegyzés:

  1. Már vártam egy ilyen képekkel ellátott bejegyzésre!
    Köszönöm Évi!NZ csodás!

    VálaszTörlés