7/13/2005

Csendesség

Igazság szerint most is alkotok... Csak még nem mutathatom meg, mit. Nagy valószínüséggel az ajándékozott is beleolvas eme sorokba... Tehát ennyit erről :)

(Szép lesz, jól alakul, az biztos :))

Rájöttem, hogy egyre precízebben dolgozom. Ha elrontok egy-egy szemet, nem úgy értem, hogy félreöltök, hanem egyszerűen nem úgy fekszik a szál, mint szeretném: kibontom. S már nem sokat elmélkedek azon, hogy visszabontsak akár egy napi munkát is, ha elrontottam.
Ez pedig kihat a többi dolgaimra is...

Furcsa, a tű, mi nevel. Pedig nem is olyan rég (másfél évvel ezelőtt) még úgy gondoltam, soha nem veszem kezembe, maximum egy gomb felvarrásához :)

1 megjegyzés:

  1. Én is kibontom, ha elcseszek valamit - bár azért egy szemért nem mindig - és mindezt természetesen sűrű morgások közepette:))
    Szila

    VálaszTörlés