7/14/2005

Tűzőöltés, nagymama, meg ilyenek

Kivettem az MP képem a hímzőrámából. Teljesen ledöbbentem: a tűzőöltések valahogy lötyögnek a képen... Longstich, hogy pontos legyek ;) Nem tudom, mit csináljak vele... Bontsam ki? De nem mindenhol lötyög. Vagy lehet, hogy hátulról meghúzogatom azokon a helyeket, ahol bő lett nekije :)

Itt volt nagymamám. Három- négy éve láttam utoljára. Akkor még nem hímeztem. Sose volt megelégedve velem (így már talán érthető, miért nem rajongtam azért, hogy évente elmenjek a világ vége után két lépéssel, miszerint találkozhatok ott vele...). Megnézte a hímzéseim, s nem tetszettek neki, csak húzogatta a száját.

Mindegy. Nem neki hímzek. A magam örömére készítem őket, illetve csak azoknak, akik értékelik, hogy hosszú órákat töltök azzal, hogy egy kis örömet szerezzek nekik.

De attól még rossz érzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése