7/13/2006

Cimpulusznak


Akkor most már megmutathatom, mit készítettem neki születésnapjára!

Előszöris: adott egy kelléktartó! Van hely benne sok mindennek! Remélem, ő is elég praktikusnak találja! A levendula az elejére: nagyon tetszett, naná, hogy a francia magazinból szedtem, amit még anno tőle kaptam.
Vatelinnel béleltem, és körbetűztem, hogy jobb legyen a tartása (ezt Bucillától tanultam :)).
Van benne egy kinevezett ollótartó, de ha gondolja, majd tűket fog benne tartani, amit épp használ. A párna nyitott állapotban használható csak. Én az ollót alulra tenném (meglátásom szerint), a gumis tartórekeszek egyikébe!

Másodszor: horgoltam egy kerek terítőcskét. Fehéret. Remélem, ez is tetszik neki!
Szerettem horgolni. :)
Harmadszor: kapott pár kedvenc teát. Ami épp nagyon kedvenc nálam. Tiszta gyömölcstea, semmi tein. (Ez ugye nem hátrány? :)) És mellé egy csomag decora. Csak hogy tudja, milyen vacak vele hímezni :D Persze, nem mindig azért hímzünk, mert annyira kellemes az anyaggal dolgozni, hanem a végeredmény miatt!

S íme, érkezés után a csomag!

Azt írta, hogy megleptem, és hogy kedves tőlem, de azt még mindig nem tudom: tetszett neki egyáltalán?

U.i.: negyedszer is van: elfelejtettem kártyát tenni bele. Azaz egy-kettőre lezártam a borítékot, és akkor vettem észre... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése