7/09/2006

Q-snap

Kipróbáltam. Először nem tartott, hiába feszegettem. Aztán az alapkeretet körbetekertem egy textilcsíkkal. Most már nagyon jó, nagyon tetszik! :) Öröm vele hímezni! És könnyű! Nem töri az anyagot!

Bár, mikor az ember ránéz először: mi ez a vacakság? Leesett pár darab a vízvezetékből?

De tényleg nagyon jó! Csak ajánlani tudom!

Most épp Ervin ajándékán dolgozok. Tetszett neki az mp képem, amit még rég kezdtem el... Már csak 5 sor (ugyanolyan anchor 939-es színű) kell a tetején. Hát elővettem. Annyira unalmas volt napokon keresztül ugyanolyan színnel hímezni, hogy letettem. Ideje befejezni.

A kötött sálam kész. Most öblítőben ázik picit, aztán kiveszítve szárítom. Kíváncsi vagyok, hogy megtartja-e a méretét, ha feszítés után leveszem...

Egyébként az elmúlt napokban olyasmivel foglalkoztam, amit nem mutathatok meg, mert mind ajándék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése