1/31/2007


Elvittem hát keretezőhöz a tulipánomat. Egészen jól sikerült! Icipicit meghúzták az anyagot fent, de alig látszik... Én választottam a szineket, egészen jók lettek! A fotón nem teljesen élethű: vakus és nem teljesen fehér az előszobaval...



Elkezdtem a lanarte teás kollázsát! Nagyon szép ez a minta, nagyon tetszik! Egyike az első szerelmetes mintáimnak, amihez eddig nem mertem hozzáfogni! Az anyag hímzővászon, talán belfast, de nem tudom, nyáron lesz két éve, hogy megvettem. Nem annyira tetszik rajta a hímzés, nagyon sűrű az anyag és alig fér el a két szál. Igyekeznem kell vele nagyon, hogy szép legyen!
Aki nem látná rajta: egy kannadarab van rajta és három sütikezdemény :D
A poén: az ember azt hinné, sose fogynak el a fekete és a fehér színei otthonról! Hát én így jártam! Pedig meg voltam győződve, hogy van elfekvőben pár darab még...

---o---

Hazaért a JJ-RRem!!! Nagyon jó lett! Nagyon tetszik! Persze, látom a hibákat (nem tud mindenki hímzővászonra hímezni, nah, van, aki jobban összehúzza a szemeket, mint kellene), de akkor is szeretem! Jól elképzeltem a mellékes dolgokat (keret színe, betűk random helye és állandó színe...) és az összhatás nagyon jó!

Csajok, jó móka volt, sokkal gördülékenyebb, mint az iv-rr! De egyelőre nem vágok bele másikba! Ha mégis: meghatalmazom a legközelebb állókat, hogy taslizzanak fel!

2 megjegyzés:

  1. Drága onlájn Barátnőm!!
    Imádom a soraidat olvasni, a képeket nézegetni és most megint elhatároztam, hogy rendesen fogok hímezni megint én is. Apránként azért csinálgatom esténként, bár nem olyan nagy lendülettel....de most a te képeidet, munkáidat látva........imádom őőőőket!!!!!!!!! A blogomat is majd csak előveszem megint....de egyelőre annyi dolgom van.....Puszillak!!!
    Szila voltam...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz lett a tulipánod.
    A JJ-RR is nagyon tecc.

    VálaszTörlés