1/26/2007

Fein Floba


Hát kipróbáltam. Azaz nekifutottam neki másodjára is...

Először minden lyukba öltve akartam hímezni rá... De nem volt az igazi. Nem tetszett. De ennek köze lehetett a nagyon natúr színeknek a natúr színű anyagon. Majd kipróbálom egyszer élénkkel is! Pl. monokrom mintához :)

Jó volt rá hímezni nagyon!
Kétszálas, minden második lukba öltve hímeztem a kis öntözőkannát :) A kanna: DMC 4030, a virágok: DMC 52 és 99. A többi madeira :)
Nagy valószínűség szerint ennek a hímzésnek a sorsa a fürdőben fog beteljesedni. Zsákocska lesz, amiben a hajgumikat és csattokat tartom.

2 megjegyzés:

  1. Én is próbáltam rá 1 szállal, de nekem sem volt az igazi.Nagyon tetszik a dmc 4030-as.

    VálaszTörlés
  2. Most új mintán kipróbáltam újra... nem szoktam könnyen feladni. Az eredményt majd mutatom! :D

    VálaszTörlés