3/04/2007

Nina kérdése:
Ki milyen fonalat használ, mióta, használati tárgyakat is hímezett-e, a mosást mennyire állja, továbbá melyik a legkedvencebb fonal? Bármilyen különlegesség is lehet , Kreinik, stb.
Nos, én sokféle fonalat használok. Sima, osztott pamuthímzőt... Van dmc, venus és most már anchor is. Lassan mindháromból meglesz a teljes lista. Ha valami aprót hímzek, amihez kell két zöld meg egy piros, azokat szemre választom ki, és nem eredeti fonallal dolgozok (képeslap, pl) Erre akkor kényszerültem, mikor nem volt sok dmc fonalam. Akkor mindent váltanom kellett.
Ha összetett képről van szó, nem jut eszembe átváltani! Mindig a mintához megadott fonalakat használom! Ha nagyon megtetszik egy dim kép, akkor inkább megveszem a készletet, nem ölöm az időm egy béna, átváltott képbe. Lehet, hogy másnak megy a tökéletes átváltás, de én nem próbálkozok vele. A tervező jobban tudja...

Különlegességeim: a kézzel festett fonalak, amiket kaptam ajándékba Katicától! Úgy nézegetem, simogatom őket, mintha valami kis barátaim lennének :D Sokszor előveszem, hogy nah, ehhez a pici mintához ezt fogom használni, aztán sajnálom, féltem (limitált mennyiségem van), így inkább hímzés közben nézegetem, de mást használok :D
A melírozott fonalaimat és a multikolorosokat is nagyon szeretem! Vannak fémeseim is (dmc), de azokat csak nagyon ritkán használom! Sőt, egyszer használtam: Fmelinda esküvőjére készített virághoz...

1 megjegyzés:

  1. hasznalnd nyugottan a fonalakat amit kuldtem! Ha valamelyik elfogy akkor csak szol es kuldok tobbet!

    VálaszTörlés