8/29/2007

Aktualizálás



Sok mesélnivalóm van :)

1. Elkezdtem egy táskát, amit elneveztem menta-táskának, mert a fonal, amivel kötök: friss mentára emlékeztet! Nagyon helyes! Főleg, hogy összefogtam egy fehérrel...
Ez a mintája...

Majd teszek fel fotót a fonalról :)

2. Voltam Ausztriában fonalnéző-falunéző körúton. Csináltam sok szép tájfotót, és körülnéztem, hogy mit lehet kapni egy kis falucskában. Csodajó választék volt, árak a csillagos ég fölött pár km-rel... Pl. láttam nagyon jó bambusz fonalat, zoknikötő, 100 g 6,5 euro...
De azért nem jöttem el üres kézzel, vettem egy pulcsiravaló pamutkeveréket, amit nagy tűvel kell kötni és nagyon érdekes a textúrája. Jött vele egy kötősmagazin (filatekeln)
Találtam egy nagyon érdekes lanagrossa fonalat (inverno fantázianév alatt), amiből már csak egy gombolyag volt - nem tudtam otthagyni. Főleg, hogy 0,99 euro volt :) Hurkolt fonal kettős "szálát" képzeljetek el, az egyik mályva, másik barna. Nagyon jól mutatnak egymás mellett! Kitaláltam, hogy olyan sálat kell kötni belőle, ami nagyon jól kiemelné a fonal struktúráját és textúráját. A választás egy olyan kitalált mintára esett, ami szemleengetős, így a szálak tökéletesen látszanak imitt-amott.

Persze, nagyon vékony merinot, amit Zsuzsánál lehet majd kapni: nem volt! Nem is tudta, hogy milyen az... Állandóan horgolócérnát akart rámtukmálni, pamutot...

3. Ma megjött a Bucillával közösen rendelt e-bay-es fonalam. Gyapjú, viszonylag vékony, olyan 2 mm-eres tűvel köthető... Multikolor, nagyon kellemes színe van (bordós-szürkével sodorva, ami átvonul szürke-szürkével, majd kék-szürkével színekbe).
Kaptam tőle egy gyönyörű fehér sálat! Jó hosszú és jó széles :) A minta: amit közzétettem, mint Éva sál :)) Jó sokat dolgozhatott vele! Nagy meló lehetett! Pihe-puha fonallal...
Kaptam tőle még szemjelölő műanyag gombostűket :) Ötletes!
Meg egy randa bohócot, amit a fonahoz adtak ajándékba (nem kell valakinek?)...

4. Palackorrú rózsaszín malacka megtalálta otthonát.

5. Vettem Lisa márkájú fonalat - ami nagyon tetszik, kivéve, hogy műszálas :(

4 megjegyzés:

  1. Tényleg mozgalmas napod volt,és kiváncsian várom, mi lesz a fonalakból.

    VálaszTörlés
  2. nagyon jól hangzik, várom a képeket;)

    VálaszTörlés
  3. szuperek az új fonalak, mind nagyon tetszik, az újságba majd bele lehetne lapozni virtuálisan?;)
    a mentás fonalad is csúcs, tetszik így összefogva, hányas tűvel kötöd?
    Én is vettem ma egy Sabrinát, magyar, nr.3. majd mutizom:)

    VálaszTörlés
  4. Képzeld, Éva, már megint "megsámánkodtad" a gondolataimat a sok szépséges műveddel és leporoltam a kötőfonalaimat, egy kis virágos táskácskának nekiálltam. Köszi:))))

    Ha majd kész lesz, felteszem a fotóját:)

    (A mályva-barnába meg beleszerelmesedtem, biztos klassz sál lesz a segítségével!!)

    VálaszTörlés