9/06/2007

Egy kis ízelítő...


Feltettem a netre a kapható fonalakat. Nézzétek meg az egyszínűeket és a printeseket (mutlikolorszerű). Árakról nála tessék érdeklődni.
Szívből tudom ajánlani őket, az enyémeket megkaptam :) Csodásak, vékonyak, bolyhosak, erős száluak, finomak, puhák.... Sokkal szebbek, csodásabbak, mintsem reméleni mertem volna! Pont jó. De tényleg. PONT JÓ!

Én a Kiri háromszögkendőt a Canyonból fogom kötni :) Azt ne kérdezzétek, hogy mennyi kell hozzá, mert sajnos nincs meg hozzá a tapasztalatom. Vettem kettőt ebből az árnyalatból (a kettő 440 m), aztán még kérek, ha elfogyna, netán.

7 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek, nekem is kell:)))
    Már írtam is zsuzsábak:)))

    VálaszTörlés
  2. Előbb elküldtem, mint akartam...
    Már én is megrendeltem a mohair fonalamat (sötét padlizsán színűt :) ), hamarosan érkezik. Sál, és puha kardigán készül majd belőle. Már úúúgy várom :)))

    VálaszTörlés
  3. szépek a fonalak! ahogy néztem a minta(Kiri) 3gombóc Rowan Kid Silk fonalat ír, ebből 1gombóc 210m, összesen 630m ha elhasználod mindet, persze ez függ attól is hányas tűvel kötöd és milyen szorosan, de Zita biztos tud pontosabbat mondani, hiszen neki már a birtokában van egy ilyen csipkecsoda:). Ez a Rowan fonal csodás, de 13,5dollár gombóca+szállítás:( úgyhogy keresem tovább az igazit...:D

    VálaszTörlés
  4. Én már egyszer megkötöttem, lila színből, hagyományos fonalból - de nem volt papírja, így nem tudom, hogy hány méter volt. Ez az, amit ajándékba adtam anyukámnak.

    VálaszTörlés
  5. és tényleg, visszakerestem és megtaláltam, nagyon szép lett! akkor Te már fejből is tudod a mintát;)

    VálaszTörlés