12/24/2007

Ajándéközön


Idén korán karácsonyi hangulatot árasztottatok felém :) Nagoyn jó érzés volt, lányok! Köszönöm mindegyikőtöknek!
Az első képen (balról) Cimpulusz meglepetései vannak. Kaptam hímzést is, mégiscsak sikerült beleszorítania a szoros időbeosztásába. Kaptam fonalat, anyagokat, amiket be lehet építeni mindenfélébe... Kaptam kötőtűt, természetesen! :D Van egy mérce is, amin többféle mértékegység fel van tüntetve, így könnyebb felszámolni a mintákat.
A jobb oldali képen Polly ajándékai vannak. Megkaptam azt a dvd-t, amire már régóta vágytam. Közös titok vele :) Nagyon nehéz volt megszereznie nekem, sok cécóval és szervezéssel járt. Köszönöm szépen :) Kaptam tőle egy hímzett figyegődíszt is. És egy me to you macit :) Az első ilyen macim :) Nagyon finom, selymes bundája van!
Balról a második képen Bucilla ajándékai vannak, őket már bemutattam korábban. A sál már használatban van, a szemjelölőket is használom szorgalmasan (pl. a sapkámnál)...
Jobbról a második képen Katica gyönyörűen meghímzett ajándékai vannak! Minden szálba öltött, egyszálas mini-remekműve lapult a csomagjában! Kaptam egy kis összehúzható kézimunkatartó zsákocskát, egy tűtartót és egy ollóörzőt. Ezen kívül még kaptam hímzősös ajándékot: anyagokat és fonalat is! Sőt, az írószerszenvedélyemet is meglepte: kaptam ceruzákat, radírt, jegyzettömböket, azonos mintacsaláddal - ezüstös, kékes színvilágú csillagokkal van díszítve mind. Nagyon helyesek!
És végül, középen: Zsuzsa totálisan meglepetés-ajándékai vannak! Lapilt benne egy hóemberpáros is :) Kis fémlemezen állnak, és ha picit megbillentem, akkor oldalra mocorognak, jobbra-balra. De nem szoktam gyakran pofon csapni, csakhogy billegjenek nekem :D Kaptam fonalakat, gombokat, dekorációs célokat ellátó kerti szerszámokat, és egy igazi, eredeti VS készletet :)))

Lányok, eltaláltátok az ízlésemet, nagyon ügyesek vagytok, én pedig nagyon boldog!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése