12/31/2007

Bánatozás

Hihetetlen, annyi szép anyagom van itthon, csak épp az nem, ami kellene. A legjobban 16-os, hófehér vászon után kajtatnék, de nem ám 16-os nincs, de még 14-es sem! Pedig mély a fiókom és sok szépséget rejt! Főleg azért keresnék fehéret, és olyat, ami pótolható még, mert ha belejövök, mint a négy részét kihímzem a barátnőcis hímzésnek!...
Cimpivel úgy döntöttünk, hogy keresünk egy mintát, amit mind a ketten kihímzünk és mindkettőnk falán ott fog lógni :) Zsuzsa a múltkor emlegette, hogy lassan ideje krókuszt hímezni... és én nagyon-nagyon megkívántam a tavaszi virágos képeket. Így esett, hogy megesett - Cimpi úgy kiválasztotta a képet, hogy csak na. Közös megegyezés alapján működött, elviekben :) Aztán mondtam, hogy ok, adom áldásom rá, de csak ha megvan pat-ban is. Hát nem meglelte? :)

A fonalak készen várnak a csodaszép köralapú dobozomban, csak épp anyag nincs.
Ezt nem hiszem el!!!

Pedig már túljutottam az elhatározáson, sőt konkrét lépéseket is tettem a hímzés felé. Erre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése