10/21/2008

Az estéim kötéssel telnek... Így végre sikerült befejezni az első zoknit, amit már vékony tűvel kötöttem. A fotó nem most készült, hanem még tegnap esti állapotában. Össze akartam varrni az orrát ezzel a módszerrel, de az enyém közel se hasonlított a leírásban szereplőre... Ígyhát saját elgondolásom szerint csináltam meg az orrát.
Majd mutatok fotót, hogy milyen a lábamon. Egészen más érzés, mint a vastag zokni :) Ez olyan kis finomka...

A csoki pedig igen finom, tegnap este kóstolgattuk a párommal. Van keserűcsokis, kávés, marcipános - meg nem tudom, még milyenek, egyelőre eddig jutottam :D

Megjelent pár új CCN, de azok közül csak ez tetszik nekem :) Viszont nincs meg... :S

Haladok szép lassan a pif ajándékokkal. Kettő hímzés része már kész...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése