10/07/2008

Zoknikötés

Nem bírtam tovább: belekezdtem egybe. Tesztzokni, itthonra. Főleg, mert olyan vastag lesz, hogy nem fér bele a cipőbe :D A cél az, hogy kipróbáljam, tudok-e egyáltalán kötni (ehhez pedig vastag vonal, vastag tű kell)
A fonal: két vékony kevert szálas, összefogva (bordó+sötétlila)
Tű: 5-ös :))
Minta: Jucuunál leírtak szerint, rövid szárral...

Jelentem, a sarok elkészíthető! Bár félúton abbahagytam és elmentem kutyuval sétálni egyet, amíg emésztettem a leírtakat, de végül sikerült :)
Most épp a lábfejrész egyenes csőrészét kötöm. Tetszik :)))

U.i.: itt vigyorgok, mint tejbetök, hogy tudok zoknit kötni :D Azaz ezzel a mondattal meg kellett volna várnom az orrát, de ha a sarka összejött, az is csak menni fog :D

2 megjegyzés:

  1. Ez igen!!! Mindig nagyra tartottam azokat a nőket,akik tudnak zoknit kötni.Én nem merek nekiállni...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon izgalmas, muti meg! Én is, ép tegnap kaptam meg a fonalakat Zsuzsától, de még a trvezés fázisában vagyok. Illetve, pont azon gondolkozok, hogy rögtön kezdjem a Pandával, vagy inkább csináljak előbb próbát?
    Mutasd, hogy haladsz, nagyon kiváncsi vagyok!

    VálaszTörlés