12/11/2008

Kértétek, hogy

mutassam meg, milyen a koszorú az ajtónkon. Hát ilyen lett :)

Háromféle papírt használtam hozzá, meg sok-sok ragasztót :D A közepére kapott egy kis táblát, "kellemes ünnepeket" felirattal, mert nagyon likas volt a koszorú közepe... Körbeszagatottvonalaztam, ettől olyan, mintha varrva lenne, de nincs :)
A gombok se valódiak, hanem a hullámpapír másik oldalát használtam, rajzoltam rá "gombdekort". Van kis csillagvágókám, azzal pedig dobtam rá pár hópelyhet...
Az akasztója pedig rafia :)

Tudom, hóka, de én nagyon szeretem a natúr dolgokat. Ez pedig nagyon natúrhatású: fekete toll, háromféle natúr papír és rafia...

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Nekem jobban tetszik, mint ami alapján készítetted, előnyösebb a raffia akasztó és a középen lévő felirat!

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik! :)Jó ötlet a gomb, meg a felirat is.

    VálaszTörlés
  3. szerintem is szuper lett, gratula!

    VálaszTörlés
  4. Ezerszer jobb lett a tied, mint az eredeti. Sokkal tömöttebb, a kis táblával bensőségesebb. Nadddon tecccik:-D

    VálaszTörlés
  5. Naaaagyon aranyos lett!!Nekem nagyon tetszik!!
    V. Kriszti (Körmend)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm :) Nem gondoltam volna, hogy másnak is ennyire tetszik majd :)) Eddig nem mertem soha kitenni a lépcsőházba - miután egy pár cserepes virágom eltünt :( De idén szinte mindenki lógatott ki koszorút, persze, nem olyan kis minimal artosat, mint én, így én is belevágtam.

    VálaszTörlés