5/05/2009

Gondolatolvasó vagyok? Valaki tényleg turmixot keres???

Találtam egy tökéletes ajándékot azok számára, akik ha megkérdik párjukat, hogy mit szeretne születésnapra/karácsonyra/névnapra, a válasz pedig rendszeresen az, hogy SEMMIT. :)) Íme: egy befőttesüvegnyi semmi! * zoknimajmot tessék varrni! már régóta nézegetem ezeket a jópofa kis zokniból készíthető majmokat, íme egy (angol) leírás és útmutató hozzájuk * horgolósoknak: ötlet és leírás - kutyás sál. láttam már ezen elven alapuló muffinos, meg epres, meg cseresznyés sálat is! A határ a csillagos ég ;) * tessék feldobni a gyerekszobát pár állatos képpel, amit közösen is el lehet készíteni * még több just-for-kids projekt * esküvőre készülsz? valami izgalmasabbat keresel az asztalokra, mint ültetőkártyák? ÍME * szeretnél tökéletes masnit kötni? * készíts a papírrózsákat és használd fel sok-sok mindnere * kőtősök! ismerkedjetek meg Henrivel és Marisollal :) * végül egy zsebnoteszt ajánlok, amibe lehet pl. ötleteket gyűjteni a hétköznapokban ;)

7 megjegyzés:

  1. A maci és a kisegér imádnivaló! Szívesen megkötném mindegyiket, csak nem értem a leírást:(( Angolra még gyúrnom kéne...

    VálaszTörlés
  2. A maci neve: henri :) Leírást linkeltem a gyűjteményben!

    VálaszTörlés
  3. A maci és a kisegér tetszik nekem is a legjobban! De egyébként minden ötlet remek! :))

    VálaszTörlés
  4. Az én mai kedvenceim a maci és a zsebnotesz! Köszi a fincsi turmixot!

    VálaszTörlés
  5. Szia! :-)
    Újabb twilight és hatha scrappelni is kedved tamad :-)))

    http://linseyscrap.blogspot.com/2009/05/twilight-kihivas.html

    VálaszTörlés
  6. A macitól KÉSZ vagyok!!!:))))))))))

    VálaszTörlés