5/28/2009

Igazi turmix :))

Elkezdtem pár napja egy kendőt :) Ez kidmohair, eper-lime multicolor. Egyszerűen zabálnivaló ;) De tényleg! A vastagság senkit se tévesszen meg, a fonal igazán vékony, csak a fotón látszik vaskosnak. Tudjátok, minden relatív.
Nagyon jól mutat, már most is. Alig várom, hogy kész legyek. De addig még alszok párat :D

Egy is csendélet rendetlen íróasztalomról. Egyszerűen nem tudok leszokni arról, hogy mindenféléket felhalmozzak rajta. Főleg kézimunkával kapcsolatos dolgokat. Mintha lételemem lenne a fonalközelség - kötő, horgoló, hímző... érdekes, varrócérna nincs kint :D

A virágot reggel kaptam páromtól. Kutyival hozták, bár ebben a szőrösképűnek nem sok szerepe volt ;) Finom kis illata van, de fogalmam sincs, mi ez.

Igazán romantikus a háttérben lévő tűkkel és ollóval ;)



És hogy az a turmix, amire többen vártok, mint az én kis fotócskáimra, mutatnék pár dolgot, amit találtam neten szöszöléseim közepette...



Konyhatündéreknek és kévésbé azoknak: pár recept, amivel lehet színesíteni a menüt (oldalt választhatjuk a magyarra fordítás lehetőségét...) * ötletmerítés a crochet today új számából, oldalt pedig egy horgolt hálós táska leírás van, pdf-ben * kössetek Nautie-t * vagy birkát * játszatok cserélgetős játékot (köszi a linket, Babra :)) * tanuljatok fotóretusálási trükköket * horgoljatok nyári kalapot * süssetek sós sütiket (és csomagoljatok nekem is belőle, please) * varrjatok kendőből kislányoknak szoknyát * meg másikat is

6 megjegyzés:

  1. Köszi! :)))
    Szép a virágod! A kendő is biztos remek darab lesz, kíváncsi vagyok rá! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kíváncsi vagyok az eper-lime-odra!;)))

    VálaszTörlés
  3. Jezsámen, méghozzá a telt virágú fajta..... innen nézve.Persze lehet valami más is....:-D

    VálaszTörlés
  4. Ha erre gondolsz,

    http://matyasciprian.hu/novenyek/illatos_jezsamen.php

    akkor ez nem az, de olyat is kaptam már páromtól :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon guszták a kaják, meg a sütik is, kész kísértés :DDD

    A virágod nagyon szép :)

    A kendődre kíváncsi vagyok :)

    Sajnos, kötni-horgolni még mindig nem tudok :(

    VálaszTörlés
  6. Tok jò ez a mohair, folyik a nyàlam tole.
    Imàdom èn is a 'gyumolcs' szineket!
    Szia!

    VálaszTörlés