4/01/2011

Nusi, a nyuszi


Nusi nagyon feltűnő a naffejűek csapatában :) Ő a legugrálósabb, leginkább répaszerető, legnagyobb fülü, legdinkább, legkedvesebb naffejű, aki csak született :) Nem mellesleg: ő egy nyuszi.

Nem is akármilyen! Nusi nagyon szereti a többi háziállatot, legszívesebben minden gazdátlan kutyát és cicát befogadna, megvigasztalná szívüket, bekötné sebeiket, és meleg otthon biztosítana mindnek. Adna enni nekik, friss vizet is, sok jó szót és simit, persze.
De Nusi rájött, hogy van erre egy megoldás: kell keresni valakit, valakiket, akik ezt megteszik helyette :) Mikor erre rájött, csak úgy ugrabugrált örömében, a nagy fülei meg szálltak utána - meglehetősen romantikus kép lett volna, ha a világot le lehet lassítani, mint a filmekben... Ugyan romantikus zene nem szólt alatta, de Nusival együtt én is nagyon örültem. Aztán elmeséltünk a döbbent arcot vágott Menta naffejűnek, hogy mi a helyzet, és nem ment el az eszünk április elsejének köszönhetően :) Most már ő is vigyorog :)

Nusi odavan Máraiért. Kedvence a füveskönyv. Szeretné, ha megosztanék egy idézetet veletek:
"A sárgarépáról
Tapasztaltam, hogy a finomra reszelt, citromlével megöntözött nyers sárgarépa nemcsak üdítõ étek, hanem nyugtatja az idegeket, így különösen a szemidegeket. Úgy hallottam – ezt már nem tapasztaltam személyesen –, hogy a nyers sárgarépának egyik alkatrésze, a karotin, mindenképpen erõsíti a látóidegeket, s néha megakadályoz vakulási folyamatokat is, eltünteti a kezdõdõ szürke hályogot. Ez lehetséges, de nem biztos. Ami bizonyos, hogy a citromlével öntözött nyers, reszelt sárgarépa, melyet étkezés közben, saláta helyett is fogyaszthatunk, erõsíti a szervezetet, üdít, van benne valami hasznos és gyógyító. Bizonyos az is, hogy nem árt. Ugyanígy ajánlhatom a hámozatlan almát – ha itt az évszak, mindennap egyet – s a citrom- és narancslé bõséges fogyasztását. Észrevettem, hogy olyan években, mikor tél végén bõségesen, mindennap fogyasztottam nyers sárgarépát, citrom- és narancslevet, nem kaptam meghûléses, fertõzõ betegségeket."


Nusi csupa nemes és értékes fonalból készült. Amennyiben értékelni tudnál egy egyedi nyuszit, aki szeretetre és otthonra vágyik, aki Új Zélandról érkezik hozzád: az jó lenne :) Hamarosan húsvét lesz, Nusi szívesen költözik olyan otthonba is, ahol szeretik a tavaszt, a nyuszikat és a répát :)

Nusi az én születésnapom alkalmából készült, ami április elsején van. Azt kívánom, hogy a sok szenvedő állatoknak is legyen esélyük gazdát találni, legyen esélyük élni, jó és szép életet, olyat, ahol szeretve vannak, kapnak élelmet, jó szót és nekik való életmódot.
A Nusiból származó bevételt szeretném felajánlani a Fekete István Állatmentő egyesületnek, akik fáradtságot nem kímélve segítenek a sok rászoruló eben és macskurancián.

http://kutyamentok.hostzi.com/aktualis/index.php

További info a mackónépen :)

2 megjegyzés: