6/17/2011

Even the Muggles

like yourself should be celebrating this happy, happy day! :)*



Sose gondoltam volna egy évvel ezelőtt, hogy 2011 június 17-én már Új Zélandon leszünk (bár akkor már elég komolyan terveztük, már megvolt a jegyünk, árultuk a lakást, de akkor is), és én idegesen vigyorogva megyek életem első itteni állásinterjúrára. DH cégénél új embereket kerestek, gondoltam, én is szerencsét próbálok. Két emberrel kellett elbeszélgetnem, és túléltem. Délután három előtt jött az értesítés: szerdán kezdhetek :)
Szóval szerdától egy mobilbankkolással foglalkozó cég szorgos kis IT-s hangyácskája leszek :)

Ráadásul a Naffejű Mackónép szülinapján... :))) Dupla öröm, nem igaz?
A fotón, egyébként: itt nagyon népszerű, (talán kézzel készült, mert annyira más mindegyik egyedke...) kerámia bögrék és teáskanna látható, amit a tulaj felesége ajándékozott nekem.



*Hogy honnan az idézet? korábban értem oda, és az épület aljában elszürcsöltem egy FlatWhite-ot, nem kevés pénzért, és közben elkezdtem olvasgatni a HP első kötetét angolul. Mikor ideértem, akkor kellett elindulnom az interjúra...

2 megjegyzés:

  1. boldog születésnapot kívánok és gratulálok az álláshoz!

    VálaszTörlés
  2. Hú,most olvasom,gratulálok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

    VálaszTörlés