3/25/2009

Mikor az ember alkot, akaratlanul (nem mindig, van, mikor gonosz módon szépségeket vonultatok fel, hátha valaki elcsábul...) is megihlet másokat. Sokszor kaptam pozitív visszajelzést, hogy miattam kezdtek el valamit, vagy épp újra felvették azt, amiről azt hitték, már nem fogják újra művelni az életben. Ez pedig nagy dícséret... és hihetetlen is egyben.

Szóval: kíváncsi lennék rátok!
Az új szavazás jobb oldalon erről szól :) Volt olyan, amiben én (vagy a blogom) ihlettelek meg? Nem úgy értem, hogy én is, hanem konkrétan miattam estél neki valaminek...

Örülnék, ha kommentekben is leírnád, de ha névtelenelül szeretnéd megosztani velem a dolgot, azt is megértem :)

29 megjegyzés:

  1. Kedves Helen!
    Már hónapok óta olvasom a blogod, és mindig mosolygok! Mert szép dolgokat, jó ötleteket, gyönyörű képek látok! Köszönöm!
    Nagyon szeretnék szépen kötni, mint Te (álom, álom, édes álom...) férjem anyukája sokat segít! Nem csak kötni tanulok, (az amúgy is jó) kapcsolatunkat is ápoljuk, ezt is köszönöm!
    Én is elkezdtem blogot írni, hm.. hm... majd csak belejövök!
    Ismeretlenül is sokat kapok Tőled!
    Köszönök mindent, és kérlek soha ne hagyd abba a blogod írását!
    Krisztina

    VálaszTörlés
  2. Kedves Éva!
    Én nagyon régóta ismerlek, és mikor ráakadtam a blogora első dolgom volt visszaolvasni és azóta itt kezdek olvasgatni. Igaz kommentet nem nagyon hagyok ( máshol sem , nemcsak nálad)
    Szóval nagyon szeretem azt a sok-sok ötletet amit megosztasz. Kérlek ne hagyd abba!
    További jó munkát:
    Kata

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretem a blogodat, egy gazgalád csábító vagy, de ennek részleteit már úgyis ismered!;)) Abba ne hagyd!:x

    VálaszTörlés
  4. Hú, most kezdjem el sorolni?
    Emlékszel? Anno Veled cseteltem életemben először, Te segítettél beállítani az msn-t, előtte azt sem tudtam, eszik-e vagy isszák.
    Aztán eleinte rengeteg keresztszemes inspirációt kaptam általad, új dolgokat, stílusokat mutattál meg, azt mondhatom, még az ízlésemet is formáltad ;-)
    Utána mutattad meg a blogodat... Szerintem ez volt az első blog, amit láttam :-D Hát ez egy óriási dolog volt számomra! Nagyon tetszett ez az egész, én is rögtön elkezdtem. A blogolásból nőttek ki a honlapjaim, szóval Neked nagyon sok mindent köszönhetek.
    A szépségekről, amiket rendszeresen bemutatsz, és a linkekről, amiket megosztasz pedig továbbra is rengeteg hasznos, érdekes és új dolgot ismerek meg. (Nem is értem, hogy bukkansz ennyi kincsre?) Szóval a blogod igazi gyöngyszem! Abba ne hagyd!

    VálaszTörlés
  5. szia:o) én is talán a Te blogodat olvastam először a magyar lányok közül.:o) Aztán a PIFre is te csábítottál, majd a Kiri kendővel a csipkekötésre. Emlékszem kapacitáltál, hogy írjak blogot, de nekem akkor még túl misztikus volt, nem tudtam mit is írhatnék, aztán lám mégis van már nekem is.:o)
    biztos van még más is, de most ezek jutottak hirtelen eszembe:o)

    VálaszTörlés
  6. A kötést egyértelműen MIATTAD kezdtem el újra...
    Már nem emlékszem mi volt a neve annak a csipke sálnak amit többen is megkötöttünk. Na azzal varázsoltál el.:D

    VálaszTörlés
  7. Bár szavazni nem fogok, mert nincs konkrét dolog, amit ilymódon kezdtem el, de a blogod, bejegyzéseid, gondolataid mindig hatással (nagyon jó hatással :D) vannak rám! Szeretek idejönni! :)))))

    VálaszTörlés
  8. A te hatásodra kezdtem msn-ezni, előtte azt sem tudtam, mi fán terem, sőt a hideg rázott tőle, hogy meg kell tanuljam használni (azóta függő vagyok).
    Utána az ICQ-t kezdtük használni, szintén rosszul voltam a gondolattól is.
    Ma már mindkettő nagyon jól megy :)

    Hímzésügyileg: van néhány stílus, amit akkor szerettem meg, mikor te mutattad a mintákat, vagy már meghímezted.

    Tőled kaptam kölcsön az Úr sötét anyagai trilógiát (arany iránytű), egyébként tuti nem olvasom el.
    Már két kötetet kiolvastam, a harmadikba belekezdtem, de időhiány miatt lassan haladok vele.

    Te beszéltél rá a blogírásra :)

    Meg sztem még egy csomó jó ötlet tőled származott :)

    VálaszTörlés
  9. Szia Éva! A te kendőid miatt kezdtem újra horgolni, hátha nekem is lesz egy majdnem olyan szép kendőm, mint a tieid:) Ezzel kapcsolatban írok e-mailt is, szaktanácsot kérnék. Meg egy csomó sáltű-ötletet is neked, a kendőidnek köszönhetek.

    VálaszTörlés
  10. Szavazni nem fogok énse, mert se horgolni, se kötni nem tudok:D Sőőt még csak a Twilightot se olvastam:)
    De! A blogodba első látásra beleszerettem. Annyira tetszett, hogy nincs úgy összetömörítve középre, hogy végül nekem is változtatnom kellett:)

    VálaszTörlés
  11. Pontosítok: gyöngy nélkül nem horgoltam még soha:D De azért egyszer szeretnék! Kisvirágokat...egy halommal:)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    A sok dicséret mellé tán elfér még az enyém is :)
    Karácsony előtt bukkantam az oldaladra és azóta is nap mint nap visszatérek! Mióta az eszem tudom tudok kötni, horgolni, de az utóbbi évtizedben nem foglalkoztam vele, s most, a te hatásodra újra előkaptam a tűim. Nem is értem, hogy tudtam kihagyni ennyi évet :)
    Hogy lehet neked privit írni???
    Mari

    VálaszTörlés
  13. Lányok, nem is gondoltam volna, hogy ilyen sok dícsérő szót kapok!!!

    Maria: a profilomban van egy emilcímelérhetőség! Az valós cím :)

    VálaszTörlés
  14. Szia Évi!

    Még régen az nlc-n kaptam meg tőled a blogod címét, hogy kukkantsak be hozzád. Azóta rendszeres látogató vagyok itt, sőt azóta blogolok én is.
    Horgolni is a Te gyönyörűségeid miatt kezdtem el újra, sőt, már előkotortam azt a rengeteg kötőfonalamat is, amik eddig kilószámra álltak anyánál a gardróbban. Igaz annak még nem álltam neki, de ami késik...
    A komód pedig, amit apukád készített, az egyik kedvenc "bútordarabom". Azóta rendben vannak a fonalaim. :-)))

    VálaszTörlés
  15. Csomó mindent..... De az baromira fontos és hasznos almára való kabátkát miattad kötöttem meg!!! :-D
    Hurcibálom is magammal.... :-DDDD

    VálaszTörlés
  16. Szia Éva!

    Kötöttem én "előtted" is, de a Mary Jane-ed igazi kísérleti munkára fogott :-) Nagyobbik lányomnak azóta lett 5 "nélkülözhetetlen" sapija, mire 3 éves lesz, csak sikerül egy igazi mary is ;-)
    Ja, és keddenként értelmet nyer a reggeli felkelés!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  17. Szavaztam, de itt is leírom: egyértelműen miattad tanulok kötni! :) Igaz, most már látom, hogy nagyon sokan csinálnak csipkekendőket (eddig nem nagyon tűnt fel), de te voltál az első, aki igazán inspirált. Ja, a Pif is miattad van...

    VálaszTörlés
  18. Szia Éva!
    A te hatásodra kezdtem el kötni.
    Igaz, több mindenbe belekezdtem és még semmit sem fejeztem be :)) hát, lekötnek a gyöngyök (hála Istennek, hogy nem untam még meg!)
    Nagyon sok segítséget kaptam tőled, és nagyon megkedveltelek.
    (Na nem csak a segítségek miatt, de ezt te nagyon jól tudod :)

    VálaszTörlés
  19. Szia !
    Ismeretlenül is szavaztam és igen, MIATTAD és MIATTATOK kezdtem el kötni újra. Nagyon szimpatikusnak tartom, hogy ennyi jó érzésű ember a hobbija kapcsán összejön és interneten(is) tartják a kapcsolatot. Megmutatják egymásnak az elkészült műveiket megosztják egymással örömüket, meglátásukat, aggodalmaikat. Szóval... nagyon tetszik amit csináltok és szeretnék köztetek lenni.

    VálaszTörlés
  20. Bár kommentelni én sem nagyon szoktam, de mindig olvasgatlak, mert sok új, jó, érdekes...stb. dologra lehet Nálad lelni :)

    VálaszTörlés
  21. Még nem olyan régóta látogatom az oldalt, viszont azóta, mióta rábukkantam, rendszeresen. Nem szavaztam, de sok érdekes dolgot láttam már itt, a "turmixokért" is rajongok, rengeteg ihletet kap az ember. További jó alkotást!

    VálaszTörlés
  22. Szia !
    Én is csatlakozom az elöttem szólókhoz...ide mindig öröm benézni:)Nagyon szép és igényes munkáid vannak ( engem is megihlettél:) )Lehet, hogy megpróbálkozom a kötéssel is...
    További sikeres blogolást kívánok!:)

    VálaszTörlés
  23. Szeretem a blogodat, mert jókedvű, színes, érdekes. Szeretem a turmixot, a tárgyaid közül engem a kisebbek fogtak meg jobban, a bugyorkák a kedvenceim, előbb-utóbb biztos csinálok egyet én is magamnak.

    VálaszTörlés
  24. Szia,

    Mi nem ismerjük személyesen egymást, de iancsa blogján megtaláltalak és olvaslak sokszor. Kötni miattad kötöttem újra, Eszti lányomnak egy mellényt és egy sálat magamnak. Illetve a Twilight könyvet olvastam el egyhúzomban éjszaka. :) Szeretem a turmix keddeket és az alkotásaidat is. :)

    VálaszTörlés
  25. Kedves Évi!
    csatlakozom az előttem szólókhoz...nincs olyan nap ,hogy ne néznék be az oldaladra!imádok nézelődni,akár régi dolgokat is!A kötést,horgolást is a te hatásodra kezdtem el újra:)
    Szeretem az igényes,letisztult munkáidat,szóval még sok sok blogolós évet kívánok neked!

    VálaszTörlés
  26. Szia Helen aki ezek szerint Évi!
    Én is csatlakoznék. Sokszor benézek hozzád. Az újrakötésben hárman inspiráltak és az egyikük kétségtelenül Te vagy. Nagyon tetszenek a munkáid, az ahogyan írsz. (Én is kutyás vagyok és Döncid is érdekel) Most például egy mobiltartó kötésével fogok próbálkozni. Sok inspirációt mutatsz és igazán sokrétű az érdeklődési köröd. Élmény benézni Hozzád.

    VálaszTörlés
  27. Kedves Évi!

    Rengeteg dolog van, amit a te hatásodra tettem, a te segítségeddel készült el. Felsorolni sem tudom, hogy mennyi mindenben számíthattam rád ez alatt a pár év alatt, amióta ismerjük egymást.
    Amikor bajban voltam pár éve, veled beszélgettem, belőled merítettem erőt, pozitív gondolkodást. Amikor alábbhagyott a hímzőskedvem a te munkáidat látva éledt újra fel bennem.
    Amikor szükségem volt rád mindig ott voltál, mindig nyugodt és segítőkész voltál, mindig számíthattam rád.

    A blogolásomat is a te "hatásodra" kezdtem el:-) Nem csoda, hogy ha gépnél vagyok, akkor hozzád mindig benézek. Itt mindig találok "csodaalkotásokat", érdekes cikkeket, linkeket. Tőled nincs olyan, hogy ne kalandozzak el más blogokba, mert mindig mutatsz valami újat:-)

    KÖSZÖNÖM, hogy vagy, hogy él ez a blog.... köszönök neked mindent!:-)

    VálaszTörlés
  28. Szia!

    Személyesen nem ismerjük egymást (bár valamikor réges-régen, amikor még volt időm keresztszemezni, az nlc fórumán "találkoztunk), Polly blogján keresztül jutottam ide és szinte naponta benézek azóta hozzád.

    Mert érdekes, mert gyönyörű dolgokat látok, mert vidám, mert a turmix-keddek nagyon-nagyon jók stb, stb. :-)

    Két kicsi manóm van, így mostanában még a hímzés se megy. Viszont: itt nálad kaptam kedvet a horgoláshoz. Kötni nem tudok, így ez marad. Már kinéztem a mintát és ha sikerül megfejtenem az angol leírást, neki is kezdek.

    VálaszTörlés
  29. Nálad láttam, hogy tömőanyagnak is jó a fonalmaradék, azóta gyűjtöm az inci-finci darabkákat és a cérnákat is :-))))

    VálaszTörlés