6/01/2009

LHN - SAL 2.

Első felvonás. Nem sokra jutottam vele első vasárnap :)

Viszont kiválasztottam az anyagot, a fonalakat... Sokáig elmélkedtem, hogy mi is legyen, végül DMC lenes fonalait választottam. Rusztikus, tompa, visszafogott színekkel! Imádom! Annak ellenére, hogy nehéz vele hímezni, mert kopik, mert szöszölődik, mert nehezebben lehet húzni az anyag szálai közt, mert kissé egyenetlen a végeredmény, de akkor is: len és csodajó és természetes. :)
Kivételesen a bal sarkánál kezdtem neki.

Anyag: Zsuzsa Tűvarázsának csodaszépen hímezhető Brittney Lugana-ja :)

4 megjegyzés:

  1. sztem nagyon jó lesz a lenfonalakkal, csodásak a színei :)

    VálaszTörlés
  2. Naná, mer' nehogy má' eccerű legyen!;D
    De szerintem is igazán izgalmas a fonalválasztásod, kíváncsian várom, hogyan alakul majd!:) Biztos, hogy nagyon klassz lesz.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo fonal valasztas! Eddig nagyon jol mutatnak. Alig varom a folytatast!

    VálaszTörlés
  4. nagyon jól alakul:)
    még nem dolgoztam lenes fonalakkal...kíváncsian várom a következő fázisfotót!!

    VálaszTörlés