6/10/2009

Újra hét pont rólam

Kaptam egy felkérést Majonéztől (vagy mágnes?), aztán később Hoyacarnosatól is, s mivel neki ma van a születésnapja, ezért nem tudok nemet mondani rá :D

Már egyszer volt hasonló játék, bár akkor olyasmiket kellett írni, amitől különlegesek vagyunk, vagyis irtózatosan jellemző ránk valami ;) Most nincs semmiféle megkötés. Amitől nehéz a játék. Jók néha a támpontok.

Akkor íme hét, remélhetőleg új tudnivaló rólam, sorszám nélkül, mert ezek nem fontossági sorrendben íródnak le.
  • Kedvenc tűméreteim: nagyon vékony hímző-, 4 mm-eres kötő- (mindez körkötőben), 3 mm-eres horgolótű. Ezekkel szeretek a legjobban dolgozni :)
  • Nem bírom ki, hogy a cukorkákat ne rágjam össze...
  • Van egy fél literes madagascar mesefigurás poharam (tetején a viziló hölggyel) - amit rendszeresen használok - bár alapbetően nem szeretem a mesefigurás cuccokat.
  • most épp zöldteát iszok belőle, miközben mellettem egy zöld alma van, mint modell, ugyanis épp egy zöld almakabátkát kötök, zöld pólóban, zöld, Bori féle gyönggyel a nyakláncomon.
  • Bosszantanak a zenélős oldalak, bedumálós reklámok. Főképp azért, mert nálam amúgy is dalol a hangszóró... és ha nem, az is választott dolog.
  • Kb. karnyújtásra tőlem legalább három kiló különböző fonal és cérna van.
  • Három ceruzatartó csöbör van az asztalomon, kettőben tollak és ceruzák vannak, a harmadikban pedig ecsetek és zoknikötőtűk.
  • Jah: KnitPicks boldog tulajdonosa vagyok, már úton vannak felém :)
  • Ezt a listát már átírtam kétszer, előszőr túl komolyak találtam, másodjára túl dúrvának.
Most már abbahagyom. Sok voltam?

Hm, Vacskamati is kíváncsi volt rám :) Épp arra sétáltam és megláttam a nevem. Ha valakinek nem vettem észre a felkérését, bocsánat, kicsit szétszórt vagyok mostanság. Remélem, nem permanens a dolog.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy megírtad! Köszönöm! :)
    Személy szerint a durvára kíváncsi lettem volna.... :-P

    VálaszTörlés
  2. Bár túlteljesítettél, megnyugtatlak, nem voltál sok... Egyben lebeszéltem magam a zenélős blogról :))

    VálaszTörlés
  3. Túl durva? Na, ez érdekelne :)

    VálaszTörlés
  4. en azt hiszem az elsot olvastam es akkor nem volt idom irni, es most csodalkoztam, hogy rosszul emlekszem:-)ami neked durva, az valszeg nekunk nagyon informativ:-D
    szoval az elsoben irtal egy csomo dolgot, ami `majdnem` ismeros volt.

    VálaszTörlés
  5. ... én meg éppen a zöld béléseden mesterkedem, hogy menjen a motyó a zöld babádhoz.. :D

    Madagascar és zöld tea.. bizarr... :D

    VálaszTörlés
  6. Igen, az a pohár nagyon nem jellemző rám :D Nem is értem, hogy miért használom. De tényleg nem.

    Kicsoda: az a helyzet, hogy itt, ezen a blogon nem akarok hőbörögni. Már megtettem párszor, és... majdnem azt mondtam, hogy ok, hőbörgök, de zártan. Aztán inkább átírtam. Egy fél liternyi zöld tea után ;)

    VálaszTörlés
  7. Én szívesen olvastam volna a komolyat és a dúúúúúrvát is!!! A, B és C verziókként.:D De megértem, hogy inkább visszafogódtál, miután jól leittad magad!;DDD /Megjegyzem, más pont attól bátorodik fel...;D)

    VálaszTörlés