3/18/2010

Borcsa kendő + készülgető kék-fehér kendő


Borcsa kendő. Uruguayból rendelt fonalból. Kézzel festett, nagyon finoman vékony, csipke háromszög-kendő - de valahogy mégsem az a túl romantikus verzió. Talán a színei miatt. Meg az, hogy itt nem akármilyen csipke van, hanem finom levélminták fonódnak egymásba. 100% gyapjú.
A fonal fantázianeve Lima, és tényleg van benne olyan limeos színhatás. Nagyokat nyeltem kötögetés közben :) és nagyon jó hangulatom lett csupán attól is, hogy ránéztem a leendő kendőre.
Borcsa kendő nem az enyém, hanem hamarosan viszem postára. De rendeltem magamnak is ebből a színből, mert a zöld jó és ez a fonal is csodás - így nekem is szükségem lenne egy ilyen kendőcskére :)
Méret: 82*82*140 cm
Tű: 4 mm

***

Ez az a kendő, amit anyum fog kapni.

4 mm-eres tűvel kötöm, anyagában mintás, nem cserélgetem a fonalakat. Kellemesen puha, nagy kendő lesz, mintáját én találom ki, menet közben. Majd mutatom készen is :)
Egyébként viszonylag vastag fonal, 4 mm-eres tűt ajánl, és így elég tömör a végeredmény, nem csipkeszerű. Jól fogja majd melengetni kedves kis gazdáját :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése