3/15/2010

szabadnapos, kávé közbeni elmélkedések

Kíváncsi vagyok, a páromtól mit fogok kapni. Biztos nem azt, amire nagyon vágyom, mert azt egy vagyon... Sem a másikat, amire szintén nagyon vágyom :D

És milyen kár, hogy az ismerősök ugyan ismernek, de nem annyira, hogy mikor külföldön járnak és vesznek mindenféle izéket, amiket elhoznak nekem/nekünk szuvenyírnek, helyette hozhatnának egy-két gombócot valami szépséges és kedves fonalból, mondjuk barna/zöld/natúr/narancs/bordó színben, esetleg valami hímzőfonalat, ami nekik is tetszik, mondjuk akármilyen színben. És bárcsak én is vehetnék nekik olyat, aminek én is örülnék. Vicces és aranyos lenne, hogy egy készletnyi aranyos gombbal, vagy csipkeszalaggal a barátaimhoz "íme a szuvenyírom bélafalváról", ők meg odalennének az örömtől :)

Találtam egy svéd blogot (khm, ügyes vagyok, tudom), és annyira érződik rajtuk, hogy más gondolkodásuak. Tetszenek, világos, sok fotós, természetközeliek... Lehet, hogy ideje átszabnom az én blogom is. Pedig már olyan jó kis otthonos... bár sötét :D

1 megjegyzés:

  1. hol a blog?;-)
    En most egy probababara vagyom, meg egy nagy vagolapra, de csak szeptemberben lesz alkalom, igy szerintem megveszem magamnak:-D
    Egyebkent tok igazad van ajandek ugyben!!!! Bar nekem mar a ferjem vett mindenfelet szulinapra pl. a meregdraga varrogepemet, a boltbol hivott, hogy melyiket is szeretnem:-)

    VálaszTörlés