3/18/2010

Tollra amigurumi könyv...

Múltkoriban találtam Szombathelyen egy boltot, ahol vannak bulis cuccok, többnyire japánból érkezettek - legalábbis azon termékek, amik poénok. Volt pár toll, amit azonnal megvettem, mert jópofák és aranyosak. Pl. ez a barna színű, ami önmagában jó dolog, mert a barna szép szín, de erre rá jön a mintája: horgolt amigurumi macskák és csigák vannak rajta!

Totál a gyengém lett ez a toll. Az már csak ráadás, hogy szépen fog ;)

Aztán ma mit találtam? Amigurumi könyv, amiben mindenféle jópofa állat van. Pl. cica. Meg csiga. Meg nyuszi. Meg béka. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy a fotókat nézve majdnem hagyatt estem. Ugyanazok a fotók, mint a tollamon! :)
Erre azért nem számítottam...
Jó, mi? :D


1 megjegyzés:

  1. Szia! Elárulnád, hol található Szombathelyen az a bolt? Esetleg a nevét is?
    Köszönöm!
    János

    VálaszTörlés