10/19/2010

Day 13 - Iris


Mivel a korábban nősziromnak titulált heteske nem is az volt, hanem egy vad orchidea fajta, ezért nyugodt szívvel mutogatom a lilás-kékes nőszirmot :D
Ezt egy reggeli rohanásban fotóztam, mikor párommal mentünk a city-be (városközpontot hívják így), egy állásinterjú második fordulójára, és ő már teljes menetdíszben volt, mikor én rohangáltam a fotóaparátussal - elvégre épp aznap reggelre nyílt ki a nőszirom! Ezt nem lehet kihagyni! Egész éjjel esett, látszik a szirmain...
Az állásról még nem tudjuk, hogy megvan-e. Nagyon szorítunk... Ha párom megkapja az állásajánlatot, akkor jöhet az ügyintézés: a bevándorlási hivatalnál beadni a papírokat munkavízumra. Ott mindig konkrét munkaajánlatra kell kérni - és csakis akkor vesznek fel vízum nélkülieket, ha helyieket nem találtak rá. Értem én, védik a helyi munkaerőpiacot.
Ha páromnak megvan egy konkrét munkára az ajánlat, akkor én nyílt munkavállalási vízumot kapok, ami azt jelenti, hogy nem csak a szakmámban helyezkedhetek el - mehetek hobbiboltban eladónak, vagy aminek csak akarok és felvesznek :D

1 megjegyzés: