9/17/2011

Tavasz NZ-n

Alakul a tavaszunk :) Most mar elkezdhetjuk a mintat lemerni az evszakokrol, elvegre a tavasszal ismerkedtunk elsokent, mikor egy eve erkeztunk. Hogy erzekeltessem, milyen is itt a tavasz: vonattal (tulkeppen hev) jarunk dolgozni reggel, mielott beerne a Britomart allomasra, egy alaguton keresztul megy le a fold ala, ahol maga az allomas van. Olvastam, es annyira sutott a szemembe a nap, hogy elmelkedtem, felveszem a napszemuvegem... de vegul, mivel majdnem beertunk, mar nem akartam kavarogni a taskamban. Leszalltunk, felmozgolepcsoztunk, fent pedig sotetseg fogadott es zuhogo eso... Mintha a vonat nem csak terben haladt volna, hanem idoben is csuklott volna egyet :)

Hogy mi jellemzo mostanaban erre? Eso, nap, eso+nap+szivarvany, RWC, neha meccsnezes (leginkabb, ha az AllBlacks jatszik), izgulas, hogy lesz-e folytatasa a munkaszerzodesemnek, penzgyujtes, jogsiszerzes (nem nekem...), letelepedesi engedely elokeszitese, batyokam varasa, aki jon karacsonykor...

A fenti kep ma reggel keszult - mikozben zuhogott es sutott a nap (van ott pindur szivarvany, nem olyan kover, elenk, mint amiket a munkahely csupauveg oldalan at latok nehanapjan), gyorsan kaptam le, mert mar vart a zuhany, aztan a lagytojasos reggeli :)))

***

Halaadas napi sushi :)

Merthogy eltelt am egy ev... es tavaly szeptember 12. landolt velunk az oriasmadar... 
Valami kulonleges etelt szerettem volna csinalni aznap vacsira, es vegul a reg kiprobalasra varo sushi kerul az asztalra. Sajna nem lett olyan szep, mint amit a japok az ettermekben gyartanak, de azert kaptam valami remenyt arra, hogy mit kell csinalni legkozelebb, hogy jobb legyen :)
Szoval... eltelt egy ev. Nem is akarmilyen.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon hamar eltelt ez az egy év. Mintha tegnap lett volna, hogy írtad, milyen messzire költöztök. Sok sikert a továbbiakhoz is!

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, mintha tegnap lett volna... Örülök, hogy bejött nektek, és azt kívánom, hogy továbbra is váljanak valóra álmaitok! :) Legyetek boldogok!!!

    VálaszTörlés