10/27/2012

Mindennapi kenyerunk es futasunk...


Kenyer, mert vegre elfogyott es suthettem, es futas, mert mostanaban eleg sokat futkosunk - ime a reszletek.


Azert alakul mar a kenyerem... :) Most mar ropogos hejja van es finom, izes belseje :) Ez mar az ontottvas edenyben sult :))) Es majdnem teljes rozslisztbol van. Nagyon meg vagyok elegedve ezzel az fazekacskaval! Az elsot inkabb nem mutatom meg... le se fotoztam, mert nagyon megjartam vele. ugyan bosegesen beliszteztem, de ahogy megkelt a vasedenyben, szepen bele is ragadt, meghozza sules kozben. Utana eleg nehezen vettem ki belole, az alja tobb helyen is megserult.
Tanultam belole: ha kelesztem a kenyeret, es abban, amiben sutni akarom, akkor feltetlen tennem kell bele sutopapirt :D Lehet, hogy ki fogom problani azt a modszert, ahol beleboritom a tesztat a forro edenybe, es ugy sutom, de egyelore meg nem...


A masik, amit szeretnek megorokiteni: az uj sapim. Mostanaban mar egyre kevesbe van ra szuksegem, de meg kell hagynom, hogy autusztus kornyeken meg fazott a fejem bubja, mikor este 8- 8:30-kor elindultunk futni... Igy kotottem egy pamutos sapit :)))

A foton talalhato kis fekete keszulek pedig nem mas, mint a lepesszamlalom. Nagyon egyszeru, legolcsobb kategorias kis kutyuke, de iszonyat hasznos lett az eletemben. Vannak bizonyos elmeletek, miszerint ahhoz, hogy egeszsegesek maradjunk: 10 ezer lepest kellene megtennunk. En nem mindig erem el ezt a szamot, de azert sokszor megkozelitem. Amennyiben joval kevesebb van, akkor meg kicsit radolgozok, hogy azert a 9 ezer lepest megkozelitsem.
Tobbek kozott a kis kutyu segitsegevel fedeztem fel, hogy a hetvegeken, amikor ugy erzem, megragadnak rajtam a kilok es valoszinuleg allandoan tomhetem magam, megha nem is veszem eszre - aztan rajottem, hogy nem errol van szo. Valojaban azokon a napokon alig mozgok... Ha nem megyunk el itthonrol, van, hogy egesz nap csak ezer lepest mutat a szamlalo. Es ilyenkor megyek a futocipomert :)))

Minden esetre jobban tudok figyelni arra, hogy mennyire volt aktiv a napom. Raadasul nagyon egyszeru a hasznalata: felpattintom az ovemre, es egesz nap hordom. Ennyi.
A futas viszont tobbe kevesbe allandoja lett a hetkoznapjainknak is...

Alakulunk am, csak lassan :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése