12/31/2006

Azért csak hímezgetem azt a bazsát, hiába nem hisz benne Roni :D Ugye, eltelt három nap, és még mindig azt hímzem... nem tettem félre másért!
Nah jó, mikor vonaton utaztam, nem vihettem magammal a gépem, és nekünk nem telt laptopra - így mást hímeztem, nem a bazsát! Így készülhetett el végre a BC kitem! És újra kaptár és újra méheskék! Képen olyan helyesek, hogy nem bírok leállni a hímzésükkel, főleg, hogy ha most mégiscsak a Nr. 5 lesz a nyerő :D

Azért álljék itt az aranyos, az édes, a cukorfalat, zsákvászonra hímzett, fura-de_szuper fonalakkal tarkított BC :D

Köszönöm még egyszer, Kacita! Nagy örömet szereztél vele, és még mindig nagyon jó érzéssel tölt el, ha ránézek!

U.i.: még mielőtt kapnék rágalmazó megjegyzéseket :D :D - még nincs kimosva-vasalva egyik sem!

3 megjegyzés:

  1. tényleg cukorfalat!! És mi lészen belőle?

    VálaszTörlés
  2. Még nem tudom. Egyelőre ismerkedek vele :)

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretném ezt a táskát:-)))))) Fázhatnánk együtt, vagy bánomisén, de velem lenne:-))))

    VálaszTörlés