12/24/2006

Karácsonynak szép napja...

... ami még nem jött el, de az ajándékokat, önző kislányhoz méltóan: felbontottam :D Nem fogom magam kínozni, az oldalam így is már csupa lik...

Mutatok pár csodás ajándékot! Mostanság kaptam őket, de alig volt időm fotózgatni, arról nem is beszélve, hogy folyton sötétedés után értem haza, így a szép, színgazdag fotó kizárt volt.

Ezt a csodás dobozt Andieetól kaptam! Már régóta kereste ezt a Trilogy mintát, és mikor megtaláltam, átküldtem neki. Ő kitalálta, hogy egy üzenőtáblát akar csináltatni belőle a műhelyben. Mikor kérdeztem a részleteket, akkor valamit ugyan mondott, de nem értettem, hogy akarja megoldani. Most már értem, hogy miért nem :D
A megoldás az volt, hogy ládika készült belőle, ami az enyém lett :D Teljesen szerelmetes vagyok ebbe a dobozkába!!! Kétszeresen is... ugyanis ebben tartom az esküvői emlékeinket, üdvözlőlapokat, amiket kaptunk a nagy nap környékén :)

Íme Bucilla alkotta banner! Csodás dísze az előszobának! Ugyan ott van az adventi naptár is, a bejárati ajtóval szemközt, de azért még mindig ez fogadja a vendégeket. Azaz fogadhatná :)
Szőrös a Miki szakálla! :D De tényleg! Puha, ki van szépen fésülve!
Kaptam még csodás anyagokat, és egy kör alapú dobozt! Nagyon helyes! Az aktuális csipkémet tartom benne, ami arra vár, hogy befejezzem! Aztán volt egy kis aranyos pille, amit a hímzőstáskám zipkocsijára fogok feltenni! A kis minihóember pedig itt figyelget mellettem!
Sajnos: amit Bucillának adtam, elfelejtettem lefotózni! Egyetlen darabkát se tudok mutatni...

Polly is meglepett! De meg ám!!! Nem beszéltük meg, hogy hímzünk egymásnak :) De azért készültem egy kis meglepetéssel! Aztán kérte, hogy vegyek neki valamilyen méterárut, így aztán feltűnés nélkül tudtam küldeni neki csomagot :D És tőle is megjött a kért méteráruval a csomag! Benne egy aranyos fadobozzal, amire egy cicát hímzett!!! Nagyon aranyos!
A hímzésen, dobozkán kívül pedig kaptam egy rakat cuki kis gombot és egy dmc gyűrűt, ami kisebb, mint az általan vásárolt. Ekkorát kerestem volna, hogy számos megkezdett munkám fonalait legyen mire felfűzni, de már nem volt, csak nagy.
Ha így folytatom, akkor még kell vennem, mert általában kettőnél több megkezdett melóm van :S

Még postára adtam két csomagot, remélem, a két ünnep között megkapják a gazdáik!

1 megjegyzés:

  1. Ez egy ajándéközön:-)
    Örülök, hogy meg tudtalak lepni és hogy hasznát veszed az ajándékomnak:-)

    VálaszTörlés