12/17/2006

K, mint kötény és kertrészlet


Kész van a lenvászonkötény hímzése. A hímzéshez még volt kedvem, de a szövegnek a velírásához nem igazán, ugyanis ott már majd kiesett a szemem... Nem hímzőanyag ez, nagyon nehezen számoltam fel a mintát rá!
Ha esetleg nem lehetne felismerni: ez egy hamburger :) Igaz, ehhez nem kell nagy cook-nak lenni, hogy elkészítse az ember (bár, ha jó húspogácsát akar sütni... )
A felirat pedig kötelező volt. Főleg ezért csináltam, a párocskám már egy ideje mondogatta, hogy akar egy olyan kötényt, amin ez a felirat. Hát ezt (is) kapja karácsonyra :)

A másik, amivel tegnap végeztem: Janlynn mintácskám :) Nagyon helyes lett!
Egy itthon talált keretbe tettem, de nagyon érzem amatőrségem totális megnyilvánulását rajta! Igaz, hogy kb. négyszer kibontottam és megigazítottam a mintát, hogy jól álljon a keretben, de még mindig nem az igazi.
Egyelőre feltettem a falra. Három kép van mellettem, ezen kívül még egy BC minta (Bad Hare Day) meg egy kis country collage. Aranyosak.

3 megjegyzés:

  1. Helyes lett a hamburger...a varrott végeredményre is kíváncsi vagyok...

    VálaszTörlés
  2. A varrás annyira nem izgalmas: készen vett lenvászon kötényről van szó!

    VálaszTörlés
  3. Hi,
    Your stitching is beautiful!
    I wih I could understand your language.

    Your friend Pilinette

    VálaszTörlés