7/25/2008


Aki szeret horgolni és még a szépet is szereti, annak ajánlom eme oldalt!

5 megjegyzés:

  1. és aki csak szeretne horgolni, annak mit ajánlasz?:)...ezt a technikát valahogy nem veszi be az agyam...

    VálaszTörlés
  2. Hogy találj valakit, aki személyesen mutatja be a dolgokat... Én így vagyok a makraméval - nagyon tetszik, de nem bírom megtanulni...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek.
    Asszem nekem is ez a leggyengébb láncszemem. :) De én tudok az anyuhoz fordulni ha nagyon sok időm volna. És volna is mire ácsingóznom. :))

    email levelem megkaptad?

    VálaszTörlés
  4. Enigma: sejtésem szerint messze laksz tőlem. Vagy én tőled. De tőlem mindenki messze lakik - pedig még nem is költöztünk el igazán :S
    Cherry: Megkaptam, fel is vettelek! Kétszer...

    VálaszTörlés