7/24/2008

Tudjátok, nagyon tetszik a többiek díjazottjainak felkeresése :) Hasznosítom ezeket az ajánlókat! Olyan, de olyan jó blogokat ajánlottatok, hogy vérnyomásom az egekben, a szemöldököm meg a homlokom közepén :)

Pl. tudom, hogy jövő héten fogok készíteni rakott zöldbabot :)
Meg hogy elkezdek rendezetten élni Mithrile blogjának köszönhetően (adj uram erőt! nagyon lusta és rendetlen vagyok), és kezdem azzal, hogy beosztom a hetem...
De nem fogok senkit sem untatni azzal, hogy felsorolom mind a 20 oldalt, amit most épp böngészek kézimunka helyett...

2 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy már sok-sok díjat kaptál, de én Téged nem tudlak kihagyni...

    VálaszTörlés
  2. De jó, hogy benéztem hozzád! Mithrile blogját én sem ismertem, de biztos olvasni fogom, rám fér a rend...

    VálaszTörlés