5/16/2010

Az idő...



egyszerűen rohan és fogalmam sincs, merre tűnik el :D Mostanában elég sok munka volt, nem nagyon volt időm alkotgatni - amikor meg igen, akkor képtelen voltam új dolgokba kezdeni, új mintába netán, ami türelemjáték lehetne. Így inkább folytattam azt, amit elkezdtem: Katica féle borszínű Drops fonalból a Shatland Triangle-t :) Imádom ezt a fonalat :) Az enyém 3900-as, tomato arnyalat. Bár én egyáltalán nem látom tomato-nak :D
De azért vannak itt nagyon meredek színek, amitől totál beindul az agyam "nyálelválasztása" - 2916 (dark lime), 7815 (petrol), az eco színekből a 0302, 0403... de a lila se semmi 4400, meg a 2925 (rust). Azért tudnak valamit ezek a Dropsosok, nemde? Mindez 100% alpakából.

Nemsokára fotózhatok kendőt :) Másik blogra csak fotókat teszek fel. Leírással ott senkit se akarok fárasztani.

***


Rossz idő = előkaptam a sáljaimat, kendőimet. Igaz, a legtöbbjét még el se raktam, de most újra elővettem a teljes arzenált, és tobzódok :) Keresgéltem a neten valami új csomózási ötleten, de egyik vadabb volt, mint a másik - természetesen soha nem hordanám úgy (pl. derékra kötve, hátul nagy masnivá formázva). De itt van egy egyszerű és nagyszerű, indiai módra előadva (második verzióra gondoltam):



Kérdezném tőletek, hogy ti hogyan hordjátok a sálakat, de erre a blogra már alig járunk páran :)

2 megjegyzés:

  1. Én sehogy :DDD ill. ha mégis, akkor az egyik vége elöl, másik hátul, vagy mindkettő elöl

    VálaszTörlés
  2. Kiemelted a két kedvencemet: 4400 és 2916:) Csoda színek!

    VálaszTörlés