6/27/2010

Naturland, ahogy én szeretem



Adott egy Calypso St. Barth oldal, ahonnan jó sokat tudnék választani magamnak :) Nem feltétlenül csak nyárra. Akármikorra is. Vagy olyan helyre kell költözni, ahol sokáig tart a jó idő ;)))

Az oldalt nem én találtam, hanem Urban Eve blogjában találtam rá... Annyira megragadott pár kollázs, hogy bóklásztam a ruhák közt. Meg azóta is néha...

Jók ezek a színek, anyagok, rétegek, formák. Ami rendszerint nem tetszik: magas talpú szandálok, akkor már inkább totál lapos sarkú szandál, papucs, amiben még menni is tudok :D
Ez egyébként valamiféle örök dolog nálam, amihez vissza-vissza térek, illetve ez adja az alapját a ruhatáramnak - vagyis ehhez hasonlók. Farmerral, kötött pulcsival, poncsóval kiegészítve, de alapvetően efféle vagyok...

***
És a képek Urban Eve blogjáról lementve...

Innen a sötét, magas talpú szandál kivételével minden más jöhet!




Csak azt a nagy, drapp (2.) táskát tudnám feledni...
szerelem első pillantásra...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése