8/09/2008

Kedvenceim


Judilla felhívására, íme a bögréim közül pár nagyon kedvenc...
Balról jobbra:
- Paddington macis bögre, mindenféle finom belőle :)
- egy kávés mintájú, barna-drappos színű - ez volt a suliban a kávézós bögrém éveken át
- a nescafé-s bögre, kávénak, tejeskávénak, kakónak, jegeskávénak, és még sokféle finomságnak
- óriás, erdélyi (Korond) sk készítésű bögre, teás
- kis mentaág van ezen az apróka bögrén, amit annyira szeretek, hogy alig-alig használom
- a libás bögre, amit sikerült fejetlenül lefotóznom, így nem lehet látni igazán a mintát :D

Most TE jössz, muti, neked milyen van? :)
Eddig láttam Judilla, Katica, Anyecs, Csicsóné, Bbelinda, Cathlen, Judit bögréit :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép kis bögréid vannak!Nézz be hozzám:csicsone.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Én is kedvet kaptam; a multis oldalamon vannak a kedvenceim:
    http://anyecs.multiply.com/journal/item/233/233

    VálaszTörlés
  3. Köszi én is, hogy megmutattad, Nálad talán még nem is jártam - örülök, hogy idetaláltam.
    Nekem az a Paddington macis a kedvencem:o)

    VálaszTörlés