8/04/2008

Mostanában egyre többször veszem észre magamon, hogy felfigyelek a különleges, aranyos, kicsit fura ékszerekre - vagy épp bizsura. Sokszor elképzeltem, hogy találok egy nagyon hozzám illő darabot, és mindig rajtam lesz, mint valami védjegy. Egyébként nem hordok semmit folyamatosan, kivéve "a" gyűrűmet :)

Etsy-n is látni sok szép és érdekes darabot! Általában ott is az ezüst fog meg, vagy a rezesebb színű, kicsit kopottas hatású darabok.
A képen pedig Lisa Leona nyakláncát örökítettem meg magamnak. Valahol ez ihlette az sk. szeretetvarázsos logomat :)

Gondoltam arra, hogy majd én tervezgetek, netán meg is tanulom a fortélyait, de kicsit drága lenne berendezkedni az egészre, jól rákészülni, aztán 2 darab után abbahagyni...
De ha mégis nekilátnék, biztos lenne olyan nyakláncravalóm, ami egy gombolyag :) benne két kiálló kötőtűvel :D Netán egy olyan, amiben a fémindákba bedolgozva egy gyöngy, vagy egy borostyán...

2 megjegyzés:

  1. EZ NAGYON JÓ!Nagyon szeretem a kistályokat, van belőle egy tucat, meg muranoi üvegjeim, mindegyiket imádom! Az arany valahogy nem izgat. És mostanában még inkább szeretem a bizsut! Tegnap találtam egy nagyon szépet, de eladó az nem volt sehol. És nagyon szeretm a fát bőrrel kombinálva! Sőt, mill hill kristályom is van damilon! Jó az sk. logód! Ha megengeded, ki is teszem!
    Megyek, találtam teát, meg vízforralót!

    VálaszTörlés
  2. Jól hangzanak azok a csecsebecsék :)
    Aranyat én se szeretem, a karikagyűrűnk abból van, nincs is több aranyam - és ez is a legszimplább fajta, középszéles... nem akartam csicsázni :)

    A logót nyugodtan használhatod! Meg más is, aki szeretné :)

    VálaszTörlés