8/28/2008

Kössünk, kössünk zoknit!


Még mielőtt valaki úgy gondolná, hogy ez az én zoknim, gyorsan mondanám: neem, sajnos nem az enyém. De! Nem olyan rég Manyeszban felötlött az a lehetőség, hogy kössünk közösen zoknit (vagyis valaki mutatja, többiek meg utána :)), de nem merek ilyet bevállalni, mert annyi tapasztalatom azért még nincs a dologban.
Aztán ma reggel olvastam a jól bevált blogjaimat, és mit látok? Jucuu nemsokára online "tanfolyamot" indít a blogján. Hát nem nagyszerű? Remélem, a próbakötőnénik gyorsan végeznek a próbakötésekkel és mehet a menet!

Ha konkretizálódik a dolog odaát, újra írok. És készítem a kötőtűket... Ti?

--

This two - they aren't my socks but I'm on my way to try knit some... :)

5 megjegyzés:

  1. Nos, én ilyen bátor nem vagyok, de érdeklődéssel fogom figyelni...:))
    És papucsot esetleg nem akarunk?

    VálaszTörlés
  2. jucuu linkje nem jó a bejegyzésben!

    http://jucuu.blogspot.com/

    Sajnos nem jelentkezhetek... Már egy tucat zoknin vagyok túl, épp most fejeztem be egy slippert Emesének...

    Azért mejd számolj be a fejleményekről!
    :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy szóltál, Jucuunál kimásoltam ugyan a linket, de úgy látszik, Manyeszé maradt meg mégis...

    Milyen papucs? :)

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom... Valami jó meleg kéne.:)
    Keresek majd valamit.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kedves vagy, köszi, hogy megtaláltad a lehetőséget:)))))

    VálaszTörlés