3/07/2011

nem írtam, tombol a nyár, sokat kirándulunk, nagy sétákat teszek, elkezdtem naponta tornázni, szóval aktívkodok, és annak ellenére, hogy úgy érzem, valahol elpárolgott a nagy melegben az alkotós mojo-m, ahhoz képest csak-csak felkapom a tűket, többfélét is :)
Hogy miket csinálok mostanság?


Aztán pillangót neveltem :) Találtam egy zöld kukacot, ami lelkesen ette az egyik parton talált magvacskát. Elkezdtem próbálgatni, mit szeret, és végül rájöttem: a húsos, pozsgás leveleket szereti. Nevelgettem, mígnem olyan kövér kukac lett, hogy már nem volt más hátra, mint pillangóvá váljon.
Egyik nap hálót szőtt maga köré, és begubózott. Pár nap múlva pillangó lett belőle, valami molyféle. Szép méretes. A fotón még bontogatta a gyűrött szárnyait...
Azóta vígan él valahol és élvezi a finom nyári szellőt :))

Meg kirándulunk, minden hétvégén, mindkét napján...

Meg horgolok Polly kislányának mamuszkát, hogy ne fázzon a pindur lába :)


Bogarakat-élővilágot fotózok, felfedezem az itteni természetet.
Ezt az imádkozó sáskát pl. a lábamon találtam mosogatás közben :D Nem kellett messzire menni, hogy bogarat találjak.

Fügét (ld. fenti képen) szedek a kertben, meg körtét, szőlőt - és lassan beérik a mandarin, a grapefriut és talán a papaya is...

Már húsvétra gondolok, és lilában álmodtam meg ezt az újszülött nyuszisapkát. Már van rá egy jelentkező, de még nem tudom, hogy tényleg érdekli-e :)

Mackók még mindig születnek a kezeim közt, nem tudok nem mackót megálmodni :)
A fenti fotón Pepe látható, amint épp a vadvirágokkal ismerkedik :)

És még mindig gyűjtögetek tengeri üvegeket. Meg csigaházakat, kagylóhéjakat. Hogy ezt honnan láthatod? A nyakam elülső fele még mindig fehér... a tengerparton mindig lefele nézek, állandóan kutatok :D
Ezek a tengeri üvegek mind kincsek számomra, bár nem mind egyforma értékű, úgy általában. A zöld és a barna gyakoribb, már ha egyáltalán találsz a parton... Itt pár zöldet szerettem volna számomra kedves embernek megmutatni, de egyébként főleg barnákat találni.
Az 1, 2, 7 számú üvegek gyakori zöldek, a 4 és 6: mohazöldek, ezek már ritkábbak, ezért értékesebbek is. Viszont nem olyan kis aranyosak, mint a két barna (3, 5), amik szépségesen le van már csiszolva, gömbölyded mindenhol - ők ettől értékesek, rajtuk sokáig dolgozott a tenger. A 6-os és 7-es számozású üvegek nem laposak, kicsit homorúak - gondolom, az üveg hasából valóak. A 7-esnek vannak még csillogó részei, bár mindenhol meg van már csiszolva, nincs vágófelülete. Kicsit olyan, mint a szultánkenyér a sok porcukorral, de itt-ott vannak rajta még csillogó felületetek.
Ez csak pár a gyűjteményemből.

1 megjegyzés:

  1. :) Én is folyton tengeri üveget gyűjtök ... És egyfolytában azon töröm a fejem, hogy mihez kezdjek velük :))

    VálaszTörlés