11/08/2008

Aktualitások...

Horgoltam egy kis nyakmelegítő sálacskát azok részére, akik nem szeretik a sálakat :) Meskámon elérhető ... volt egy rövid ideig... :)
A mintát egy japán ondori könyben találtam :)

Megkaptam Iancsa sok-sok apró és szépséges, egyedi ajándékát, amiért jelentkeztem nála PIF-re :) Fotót később tudok produkálni, ugyanis itt borzalmas időjárás van - esik, fúj, borús, szürkeség mindenhol...

Alkotásilag: majomkát kötök. Alan Dart mintája, régebben jelent meg egy külföldi magazinban.
Első ránézésre kis egyszerű mintának tűnik, de van sok rejtett trükkje, amitől zseniálissá válik ez a kis dinka :) A legjobb az egészben: végre találtam egy olyan kötött állatkát, amit kispasiknak is lehet nyugodt szívvel adni! Ráadásul puha, mosható gyapjúfonalból kötöm, jó meleg, ölelgetnivaló, viszonylag méretes darab. És annyira idétlen, hogy csak szeretni lehet :))
Az eredetihez képest annyit változtattam, hogy a szája nem flegma, hanem huncut. De majd meglátjátok, ha végre kész lesz!

Megnéztem a Napsütötte Toszkánát :) Aranyos film volt és a díszletek se voltak rosszak! Diane Lane még mindig csodaszép nő! Akárhány éves legyen is...
Bár... nem laknék abban a házban - aminek nagy szerepe van annak a bizonyos kámforrá vált kígyónak is...

6 megjegyzés:

  1. Megnéztem a majmocskát a megadott linken! Nagggyon jó lesz! :-)

    VálaszTörlés
  2. Na most elmondom, hogy A napsütötte Toszkánának köze nincs a könyvhöz, de komolyan. :(

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ez a majom, hol lehetne hozzájutni a leírásához?

    VálaszTörlés
  4. Itt van az íróasztalomon. Beugrasz egy teára meg a mintáért? :)

    VálaszTörlés
  5. Jövök. :) Köszönöm a leírást!

    VálaszTörlés