11/25/2008

Nekem már van :)

Bori féle kötésjelölőm... :D
És már munkába is állt az egyik szorgos katica :D A munka pedig nem más, mint egy tükisz (halovány, nem élénk, kicsit kopottas hatású fonalból) színű ujjanélküli kesztyű...







Megkérkezett pif-es ajándékom Dittihez, így megmutathatom, mit kapott: csipkekötésű sál, horgolt szegéllyel :) Mindezt az álalam nagyon kedvelt mályva árnyalatban. Készítettem egy horgolt brosst is hozzá, de azt már nem fotóztam le. Kaptam ígéretet fotóról, így később még megmutathatom nektek.

10 megjegyzés:

  1. nagyon helyesek a katicáid:o) nekem is van ám Boritól kötésjelölőm;o) mikor belinkelted benéztem hozzá és muszáj volt rendelnem:D ha pedig már rendeltem, vettem egy szép fülit is, köszi hogy mutattad;o)
    a kesztyű és a sál is szuper, irigyellek a tempódért! ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Nem mondod! :) Megérkeztek már? És milyenek? Melyiket rendelted meg??? Fotóóót! :D

    Tempóról: sok - sok félkész cuccom van, és mikor beindulok, kefejezek párat, így úgy tűnik, hogy milyen gyorsan megvan...
    Pl. a most mutatott sál régebbi termék, de nem mutathattam, ugye...

    VálaszTörlés
  3. Imáááádnivaló katicááák:)

    VálaszTörlés
  4. ma érkeztek meg:o) csodásak, saját fotó még nincs, de mutatom Boriét:
    http://www.meska.hu/?p=viewproduct&productid=603293
    remélem működni fog a link
    ez pedig a füli:
    http://www.meska.hu/?p=viewproduct&productid=600909

    félkész cuccokkal én is jól állok sajnos:( azt hiszem itt az ideje, hogy az ujjatlan kesztyűmnek párja is legyen:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók lettek! És a jelölők is cukik!

    VálaszTörlés
  6. jaj, de szeretnék én egy ilyen sálat, kesztyűt, miegymást.... ha-ha-ha! levél ment!

    VálaszTörlés
  7. Höhö, te már tudsz valamit! :D

    VálaszTörlés
  8. Nem tudok a "másikodon" commentelni :( ... Szóval csak azt akartam mondani, hogy :) Képzeld éjjel azt álmodtam, hogy kötök. Vagyis kötni próbálok, méghozzá sapkát, csak épp nem jut eszembe, hogy hogyan kell kötni...totális drámaian éltem meg, meghogy miért is nem vettem a Kötés bibliája könyvet és hasonlók :))) ja és azt is álmodtam, hogy nem mertem tőled megkérdezni, hogyan kell :)))))Szóval tudat alatt..látens módon ugye- kötni akarok vagymi :))
    tetszik ez a heti menü kiagyalás...hát csak a kalapom tudom megemelni előtted, hisz belegondoltam mennyi "majd főzök belőle vmit" dolgot veszek...az a baj én ezt a "rendszerbizniszt" képtelen vagyok tartani..mármint hogy megtervezem, hogy így lesz és aztán életem végéig úgyis van...jobb esetben 3 hétig van úgy:) mert ugye újabbnál újabb korszak-alkotó ötleteket álmodok meg, meg gondolok ki vezetés közben..

    VálaszTörlés
  9. Cimpi, erre találták ki az emilt, ha nem menne a komment :D Amúgy is hiányolok már egy "átlag" emilt tőled :) Ha már nem jössz soha msn-re...

    VálaszTörlés
  10. itt lennék...lelépett a főnök ;)

    VálaszTörlés