11/18/2008

Eme lábmelengetőt már egy ideje terveztem. Vagyis ez így nem igaz: egy ideje nézegettem valami kötött-horgolt izékét, amit jó lenne hordani itthon. Aztán találtam eme japán stílusút, amit Ysolda tervezett... Bár annyi változtatást megengedtem magamnak, hogy az orrán jobban összevarrtam, mint ő tette - mert egyébként leesne a lábamról :D

Szóval minta ITT :) Sajna csak Ravelry-n keresztül érhető el, de aki nagyon szeretné, írhat nekem emilt, és elküldöm :) Vagy ha nagyon szépen kér, írok hozzá magyarul tutorialt.

Hát, ilyen egy egyszeűen megköthető és helyes tutyi. Ahogy Ralina fogalmazott. Ma új szót tanulhattam meg. Mindezt magyarul :D

3 megjegyzés:

  1. Szia Helen!
    Én nagyon-nagyon szépen kérlek, ha időd engedi, írj hozzá magyarul útmutatót! Köszönöm!!!
    Üdv: Gyöngyi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó kis "tutyit" készítettél!
    Felénk a kabát kapucniját nevezik tutyinak...:)
    Én a hétvégén szereztem be a lányoknak hasonlókat,az anyaguk valami gumirozott lehet mert nyúlik:))Majd megmutatom,ha érdekel.

    VálaszTörlés
  3. Persze, hogy érdekel :)

    Egyébként elképzeltem: az egész család kap ilyet, a lányoknak esetleg lehet keresztbe egy pántot is kötni (horgolni) a nőiesség kedvéért, és ebben osonnak egész télen, leginkább karácsony estéjén... :D

    VálaszTörlés